Friday, Oct 14, 2022

صفحه نخست » جنبش جان به لب رسیدگان بی تربیت! جنبش انگشت وسط به هوا کنندگان و حواله دهندگان توپ و تانک و فشفشه!؛ ف. م. سخن

FE6CD5EA-63D2-4500-9C79-043A54300685.jpegحالا صدای مودب های انقلابی و انقلابی های مودب در آمده که «آی بیایید به داد ما مودبان تاریخ برسید که یک عده احتمالا نفوذی حکومت آمده اند انگشت وسط و توپ و تانک و فشفشه به اون جای رهبر معظم حواله می کنند!».

به قول لات ها، بیشین بینیم حال نداری!

چهل سال با زبان آدم حسابی ها، با زبان ادب، با زبان طنز، با زبان شوخی، با زبان آدمیزاد با این حکومت نکبت حرف زدیم، حرف مان را نفهمید.

چهل سال با آدمخورهایی که فقط زبان گالا گالای آمازونی بلد بودند، با زبان شیرین فارسی سخن گفتیم، نفهمیدند.

این که عین جهل است با کسی که زبان فارسی ادیبانه بلد نیست، فارسی ادیبانه حرف زدن!

شما وقتی می روید به کشوری خارجی، به فارسی با مردم اش سخن می گویید؟

آیا آن ها فارسی شما را می فهمند؟

آیا فارسی حرف زدن شما با آن ها عین -با عرض معذرت- خریّت نیست؟


امروز، بچه های ایران، به ما که چهل سال تمام سعی می کردیم حرف خود را به حکام جمهوری نکبت بفهمانیم فهماندند که این ها زبان ما را نمی فهمند و باید با زبانی با آن ها سخن گفت که می فهمند.

این زبان زبان فحش است و بی ادبانه است و شما نمی پسندید؟

تشریف ببرید کنج خانه تان گوش های تان را بگیرید تا نشنوید.

ما می خواهیم امروز به زبانی سخن بگوییم که آخوندها می فهمند. که سگان حکومت نکبت می فهمند.

شما در مقابل حیوان وحشی و درنده با قربونت برم، فدات بشم، نخوری منو، سخن می گویید یا او را می گیرید دست و پای اش را می بندید کاری می کنید که درنده بودن از یادش برود و دم اش را بگذارد لای پای اش، دو پا دارد دو پا هم قرض کند برود ور دست مامان جان اش؟

دیدید دیروز در خیابان چجوری تنبان یارو حزب اللهی را بچه ها پایین کشیدند و کاری کردند که تا عمر دارد آن کار را فراموش نکند؟

دیدید استاندار کردستان گفت که مردم با باتون ی که از نیروی حزب اللهی به غنیمت گرفتند، به او تعرض جنسی کردند؟

آری! این است رسم روزگار! آخوندها نفهمیدند، بچه های امروز به آن ها خواهند فهماند.

جنبش بچه های امروز، جنبش انگشت وسط و حواله کردن توپ و تانک و فشفشه، اتفاقا جنبش امروزی ها و زبان امروزی ها در تمام جهان است.

آن ها هم این پیام ها را می گیرند و در سطح جهان با افتخار و نه با خجالت منعکس می کنند.

دیروز مجری سوئدی رادیو سوئد به زبان فارسی توپ و تانک و فشفشه را حواله ی آن جای رهبر کرد.

دیروز گوستا کاوراس، فیلمساز بزرگ جهانی و سازنده فیلم «زد» انگشت وسط اش را به همراه چند صد نفری که در سالن سخنان او را گوش می دادند حواله ی جمهوری اسلامی کردند.

CB158E54-29BC-49FA-946F-42FB6B88D6BF.jpeg

بله. اگر جنبش را به بچه های دهه ی هشتاد سپرده اید، بگذارید کار شان را بکنند و به زبانی که هم آن ها و هم آخوندها می فهمند سخن بگویند.

اگر هم زیادی مودب ید و دل تان به حال سعدی و حافظ می سوزد، در اینترنت هزلیات سعدی به کوشش حسین جاوید را جست و جو کنید، و ببینید جناب سعدی هم به موقع اش، حرف هایی زده و شعر هایی گفته که با خواندن اش به قول ما ترک ها گوشت تن آدم آب می شود!

اگر هم بخواهید فهرستی از شعرا از ملک الشعرا گرفته تا شعرای عهد قدیم برای تان همراه با اشعارِ به اصطلاح وقیحانه و قبیحانه شان ردیف کنم که ببینید این جور حواله جات مسبوق به سابقه است و شعرای مودب ما هم به وقت اش بی ادب شده اند آن هم چجور!

F5A394A3-77EC-43D4-B568-772E9C046F7E.jpeg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy