Sunday, Oct 23, 2022

صفحه نخست » رضا اصلان از هیات مدیره نایاک استعفا کرد

01_aslan4.jpg

ایران اینترنشنال - رضا اصلان، عضو هیات مشاورین سازمان نایاک، در ویدیویی از کناره‌گیری خود از این سازمان خبر داد.

او گفت نام نایاک با چنان بار منفی همراه شده، که امکان ارتباط برقرار کردن با مخاطبان را در این «برهه تاریخی» ناممکن می‌کند.

او تاکید کرد این دیوار ارتباطی باید فرو بریزد.

امیدهایی که قبلا درباره امکان اصلاح این رژیم داشتیم، اشتباه بود و غلط بودن آن اکنون به اثبات رسیده است. اصلان عضو هیئت مشاورین سازمان نایاک بود. وی در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۱ با اشاره به جو منفی بیرونی حاکم بر نایاک پس از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، اعلام نمود که از همکاری با این سازمان استعفا داده است و دیگر امیدی به اصلاح حکومت جمهوری اسلامی ندارد.
Snap6422856.jpg

وی در سخنرانی‌های خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را در شکل فعلی مردود می‌داند اما در عین حال از مدافعین دین اسلام در میزگردهای سیاسی و گفتگوهای ضد مذهب بوده‌است. اصلان مسلمانی است که از اسلام به مسیحیت و دوباره به اسلام گرویده‌است.

رضا اصلان (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۱، تهران) یک نویسنده ایرانی-آمریکایی در زمینهٔ مطالعات و تاریخ ادیان می‌باشد. او استاد نگارش ابتکاری در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید می‌باشد. اصلان و نامزد سابقش امندا فورتینی در سال ۲۰۰۸ به نامزدیشان پایان دادند. او با کارآفرینی به نام جسیکا جکلی که مسیحی است ازدواج کرد و آن‌ها خانواده‌ای میان دینی تشکیل دادند. این دو سه پسر دارند. لیلا فروهر خواننده پاپ، خاله اصلان است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy