Monday, Oct 24, 2022

صفحه نخست » حکومت نکبت اسلامی! خر خودتی!؛ ف. م. سخن

95434E2B-F987-4A6E-A34E-9DC8482BCF04.jpegحضرات جمهوری اسلامی، به خاطر عقب ماندگی ذهنی، مردم ایران را هم مانند خودشان فرض می کنند!

سدعلی خامنه ای که بزرگ این دار و دسته است، سطح فکری اش در اندازه ی داستان قطار و نماز است که او چون داخل قطار تمیز نبود، برای خواندن نماز خود را از قطار در حال حرکت به بیرون پرت کرده بود :)

از چنین رهبری، طبیعتا انتظار نمی رود که مثلا برنامه های اقتصادی مثل پروفسور ارهارد یا طراحی های نظامی مثل چرچیل یا روش های مقابله با اعتراضات مردمی مثل ژنرال یاروزلسکی داشته باشد.

اداره کردن کشور توسط او هم چیزی ست در سطح بیرون پریدن از قطار برای نماز خواندن یا یا علی گفتن در هنگام خروج از زهدان مادر.

امروز که اعتراضات مردم ایران به حد غیر قابل تصوری شدت یافته حکومت نکبت به این فکر افتاده که به نحوی حرکت مردم را منحرف کند و یکی از روش هایی که به خاطر دارد در زمانی خوب جواب داده، آن روش را به کار گیرد غافل از این که آن روش در دهه ی شصت جواب می داد که اکثریت مردم ایران هنوز ماهیت کثیف حکومت را نمی شناختند و برای حفظ خاک کشور، از شر مستبد آدمخوار دیگری به نام صدام حاضر به گذشتن از خواسته ها و آمال خود بودند.

از آغاز جنگ تا پایان آن حکومت نکبت چه جنایت ها که در داخل نکرد و چه بچه های نازنینی را به اسم ضد انقلاب که نکشت.

بهانه هم جنگ بود و این که در دوران جنگ، ناآرامی در داخل کشور عین خیانت است و هر کس اعتراض کند او را باید از میان برداشت.

کار این از سر راه برداشتن به جایی رسید که گروه های حامی «خط امام» مثل حزب توده و سازمان فداییان که مختصر اعتراضی به وضع موجود داشتند و در عین حال که خواهان حفظ جمهوری اسلامی برای مبارزه با امپریالیسم امریکا بودند ولی گهگاه نق و نوقی می کردند و از آزادی هایی که از آن ها و «فقط از آن ها» سلب شده بود گلایه مند بودند، باری کار به جایی رسید که حکومت، این ها را هم به شدت سرکوب کرد.

باری. اکنون حکومت عقب افتادگان به یاد آن گذشته ی «شیرین» افتاده که به اسم جنگ می توانست هر صدایی را در گلو خفه کند، و مشغول لشکر کشی به سمت شمال ایران برای مثلا در افتادن با جمهوری آذربایجان است تا به اسم موقعیت جنگی، بتواند با خیال آسوده، و با بهانه ی مکفی، بچه های معترض ایران را سرکوب کند و حتی اگر بتواند به اسم ناسیونالیسم و حفظ خاک وطن آن ها را به سمت جبهه های جنگ فرضی با آذربایجان سوق دهد غافل از این که امروز دهه ی شصت نیست، و کثافت کاری های حکومت به حدی رسیده که کسانی مثل نخست وزیر محبوب امام راحل و تقریبا تمام روسای جمهوری را که خودش بر سر کار نهاده به عنوان اشرار می شناسد و این تاکتیک برای سرکوب معترضان نتیجه ای جز خنده به ریش حکام و گفتن خر خودتی نخواهد داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy