Saturday, Oct 29, 2022

صفحه نخست » پخش جهانی همخوانی گلشیفته فراهانی و گروه کلدپلی با ترانه «برای» شروین حاجی‌پور، از استادیوم ۷۰ هزار نفره

coldplay_banner.jpgایران وایر - گروه موسیقی «کُلدپلی» شب گذشته با حضور «گلشیفته فراهانی» ترانه «برای...» از شروین حاجی‌پور را در کنسرت بزرگ این گروه در آرژانتین همخوانی‌ کرد.

بر اساس ویدئوی منتشر شده از اجرای جمعه شب ۶ آبان ماه گروه «کلدپلی» درشهر بوینس‌ایرس آرژانتین، در بخشی از این اجرا «کریس مارتین»، خواننده این گروه مشهور برای حمایت از زنان معترض ایرانی از «گلشیفته فراهانی» دعوت می‌کند تا روی صحنه بیاید و ترانه «برای...» را همخوانی می‌کنند.

در اجرای جمعه شب «کلدپلی» ترانه برای به شکل پلی‌بک پخش می‌شود و گروه با خوانندگی «گلشیفته فراهانی»آن را همخوانی می‌کنند.

این اجرای یزرگ و پرمخاطب در استادیوم مشهور ریورپلات اجرا، و هم‌زمان به شکل زنده در سینماهای ۷۰ کشور دنیا هم پخش شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«کریس مارتین» در این کنسرت با اعلام اینکه این اجرای زنده در حال پخش شدن در سرتاسر دنیاست گفت:« ما از این فرصت استفاده می‌کنیم تا حمایت خودمان را از زنان و تمام کسانی که برای آزادی در ایران مبارزه می‌کنند، نشان بدهیم.»

مارتین در ادامه توضیح می‌دهد که ترانه زیبایی به نام «برای...» توسط شروین حاجی‌پور در ایران خوانده می‌شود « و ما از دوست مان «گل» دعوت کردیم تا برای خواندن این ترانه به ما بپیوندد.».

کلیپ کامل همراه با سخنان خواننده کلدپلی:

و در این لحظه «گلشیفته فراهانی» روی صحنه بزرگ استادیوم ریورپلات بوینس آیرس می‌رود تا با همراهی گروه «کلد‌پلی» ترانه «برای...» را بازخوانی کنند.

گروه «کلدپلی» یکی از مشهورترین گروه‌‌های موسیقی دنیاست که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. کلدپلی با فروش بیش از ۱۰۰ میلون نسخه فیزیکی از آلبوم‌هایش یکی از موفق‌ترین گروه‌های راک دنیا محسوب می‌شود.

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر شانس زیاد شروین حاجی‌پور و ترانه «برای...» برای کسب جایزه جدید گرمی با عنوان «بهترین ترانه برای تغییرات اجتماعی». اجرا شدن این ترانه توسط گروهی پر مخاطب مثل «کلدپلی» شانس حاجی‌پور را برای رسیدن به جایزه گرمی بیشتر می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy