Saturday, Oct 29, 2022

صفحه نخست » امیر خادم: کاش مدیران کشور به اندازه مدیری‌ها مفید بودند

29-3.jpgایران اینترنشنال - امیررضا خادم، قهرمان سابق کشتی ایران با انتشار پستی در حساب اینستاگرامش از مهران مدیری بابت حواشی اخیر حمایت کرد

خادم در این پست اینستاگرامی با اشاره به خاطره‌ای از جام جهانی ۲۰۰۶ نوشت:‌ قبل از جام جهانی، فشار زیادی بود تا علی دايی در لیست نهایی تيم ملی نباشد. اما سرمربی تیم ملی پایش ایستاد.
خاطرم هست در این بازی، به علی که خارج از بحث ماست، بعضی بازیکنان تیم در زمین رفتار خوبی با دایی نداشته و...؛ درنتیجه او نمایش قابل توجهی نداشت و همین هم بهانه جدیدی بود برای مخالفانش و شروع هجمه‌ها و تهیج مردم برای اعتراض به حضورش!

میتوانستم درک کنم که آقای گل فوتبال جهان و فردی که بخشی از دنیا، ایران را به نام او میشناختند، چه حالی دارد. به همین خاطر هم پیشنهادی برای کادر فنی فرستادم، مبنی بر اینکه با توجه به احتمال خداحافظی دایی پس از جام جهانی، اگر بشود از او در بازی بعدی هم استفاده و هر زمان که احساس شد باید تعویض شود، به شکلی محترمانه فضایی برای خداحافظی او فراهم شده و گزارشگر بازی هم به این موضوع اشاره کند.

این خاطره را گفتم تا به این برسم که ما ایرانی‌ها، مردمی هستیم با خلقیاتی خاص وگاه غیرقابل توصیف! مثلا شدیداً "پهلوان کنف کنیم"! بطوریکه عاشقانه، با حمایت‌هایمان یک فرد را به عرش رسانده و سپس با کوچک‌ترین اتفاق، چنان به زمین گرمش میزنیم که انگار این یارو هیچ ارتباطی با آن چهره دوست‌داشتنی دیروز نداشته!

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

حال هم به عنوان یک طرفدار شش آتشه مهران مدیری، معتقدم همین که او توانسته سالها گل لبخند بر لب ده‌ها میلیون ایرانی بنشاند، دینش را به مردم ادا کرده و اگر بهره مالی و معنوی‌ای هم نصیبش شده، نوش جانش!

کاش بیست درصد از مدیران کشور به اندازه امثال دایی‌ها و مدیری‌ها مفید بوده و میلیاردها تومان هم پاداش می‌گرفتند



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy