Tuesday, Nov 1, 2022

صفحه نخست » سدعلی: خدایا! این شد عاقبت ما؟! ک.ی.ر.م توو بیت رهبری؟!؛ ف. م. سخن

5914446A-747A-4C3B-B897-43301697A8B6.pngسد علی، نیمه شب، در اثر بی خوابی ناشی از استرس، ترجیح می دهد تهجد کند و بر سر سجاده بنشیند تا اگر در این دنیا رستگار نشد، دستکم در آن دنیا رستگار شود.

همین که حواس اش سر جا می آید و یادش می افتد که در آن روز چه ویدئوهای فجیعی را مشاهده کرده و چه فحش های سنگینی از زبان مردم نوش جان کرده، لب به شکایت خطاب به خداوند عالمیان می گشاید که:
خداوندا؟! الو؟! می شنوی صدای منو؟! اصلا هستی؟ نیستی؟ این چجوریاست؟! من یک عمر مدح و ثنایت را گفتم و نماینده ی تام الاختیارت بر روی زمین بودم، این شد عاقبت ام؟!

جناب خداوند!
من روزی که اون هاشمی فلان فلان شده لقمه ی بزرگ رهبری رو چپوند توو دهن من، تا خفه ام کنه، فکر کردم با ژست گرفتن و ادای رهبرای خونسرد در آوُردن می تونم لقمه رو یواش یواش پایین بِدَم و گندی رو که روز انتخاب به خودم زدم رفع و رجوع کنم ولی اون مادر فلان، با اون لبخند موذیانه اش انگار می دونست که چه استخون سگ ی داره توو کاسه ی من می ذاره و چه چیز گنده ای داره توو پاچه ی من می کنه، و حتی خفه کردن اش توو استخر فرح، دل من رو خنک نکرد که نکرد و الان این شد عاقبت من!


آقای خداوند!
من کلی تلاش کردم تا رهبر با کلاس ی بشم، طوری که وقتی مُردم، مجسمه ی من رو توو موزه ی «مادام توسو» وسط رهبرای بزرگ جهان بذارن، ولی این شد روزگارم که داری می بینی!

من کلی کتاب تاریخ ورق زدم، از صدر اسلام تا الان، از ایران باستان تا ایران زمان شاه خائن، ولی ندیدم، هیچ جا، از زبون مردم فحش خوار مادر نسبت به حاکمان ثبت شده باشه!

ندیدم کسی به امام های ما، به نایب های امام های ما، به سلاطین مسلمان، حتی به سلاطین کافری مثل ناصر الدین شاه و مظفرالدین شاه و ممد علی شاه و حتی شاه خائن گفته باشه:
توپ تانک فشفشه
فلان کسک ک.س کشه!

ندیدم کسی علیه این ها و جانشین هاشون شعار داده باشه:
خامنه ای خمینی دیگره... این یکی از اون یکی ک.س کش‌ تره!

می شنوی آخدا؟! منو دارن میگن ها! من ی که قرار بود رهبر مسلمین جهان باشم؟! من حالا شدم ک.س کش شهر نو!

ای هاشمی! الهی توو قعر جهنم جا گرفته باشی! تو ی موذی می دونستی عاقبت من چی می شه از آبشار هُل ام دادی پایین!

جناب خداوند عالمیان!
من می دونستم مردان خدا همیشه مورد آزار کفار قرار می گیرن، مثلا حضرت علی خودمون، این قدر بیچاره رو اذیت می کردن که شبا می رفت سر ش رو می کرد توو چاه نعره می زد و گریه می کرد و از این که اون می خواد مردم رو به بهشت رهنمون بشه اما مردم میخوان که برن به جهنم و میگن ما بهشت زوری نمی خوایم غصه می خورد.

ولی آيا به علی هم مردم می گفتن:
نه این وری، نه اون وری، ک.رم تو بیت سدعلی؟!

این ک.ر رو هم نه تنها مردها که ک.ر دارن، بلکه زن ها هم که ک.ر ندارن نثار م می کنن!

واسه این که سنگ تموم بذارن، کیک اش رو هم واسم پختن!

خلاصه آخدا! ازت تقاضا می کنم اگه تشریف داری و صدای من رو می شنفی، شعارها رو به همون شعار زن زندگی آزادی و دیگه حداکثرش مرگ بر دیکتاتور خلاصه کنی و من هم سعی می کنم گشت ارشاد رو جمع کنم و به جاش گشت اخلاقی بذارم و زن ها هم روسری شون افتاد رو شونه شون به درک که افتاد ولی دیگه کسی از این شعارهای بی تربیتی به من نده!

فردا، توو سال ۱۵۰۰ توو کتاب های تاریخ، خواهند نوشت که زمانی که سد علی در سال ۱۴۰۱ رهبر جمهوری اسلامی بود، مردم این فحش رو نثارش می کردن که توو تاریخ ۲۵۰۰ ساله ی ایران و ۱۴۰۰ ساله ی اسلام سابقه نداشت:
توپ تانک نفربر هر سه تو ک.ن رهبر!

خدایا! لطفا منو تا نابودی دشمنان زنده نگهدار ولی اگه می کشی لااقل با آبرو بکش!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy