Monday, Nov 28, 2022

صفحه نخست » افشاگری قهرمان کشتی: یکی از نزدیکان علی‌رضا دبیر از من کلاه‌برداری کرد

wrestler1_banner.jpgایران وایر - «علی‌رضا نجاتی» دارنده پنج مدال برنز، یک نشان نقره و یک مدال طلای رقابت‌های آسیایی و جهانی کشتی فرنگی، امروز (دوشنبه) با انتشار متن‌ها و تصاویری در صفحه اینستاگرام خود، از کلاه‌برداری یکی از نزدیکان «علی‌رضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی، و تهدید شدنش خبر داد.

علی‌رضا نجاتی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایران مدعی شده است فردی به نام «بهمن بابیزان» از نزدیکان علی‌رضا دبیر، از او درخواست کرده بود پول‌ها و هدایایی که بابت مقام‌های جهانی و آسیایی‌اش در سال‌های اخیر گرفته را، برای «پیش‌خرید یک خانه» به او پرداخت کند.

او نوشته است: «من از این آقا خانه پیش خرید کردم، پول دادم، اما نه واحد آپارتمانم را می‌دهد، نه پولم را.»

w1.jpgکشتی‌گیر فرنگی ایران در ادامه با انتشار تصاویری از بهمن بابیزان کنار برخی از روحانیون قم نوشته است: «هزار جور مرا تهدید کرد. گفت برو شکایت کن، هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی. من به همه جا وصلم ولی دست تو به هیچ‌جا بند نیست.»

w2.jpgw3.jpgw4.jpgقهرمان کشتی فرنگی ایران در ادامه مدعی شده که علی‌رضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران وقتی در جریان کلاه‌برداری شریک و همکارش قرار گرفت، به خود این ورزشکار هتاکی کرده بود. علی‌رضا نجاتی نوشته است: «دبیر به من گفت غلط کردی پول دادی. به من بد دهنی کرد. گفتم در فدراسیون تو رفت و آمد می‌کرد، تو به ما معرفیش کردی، باز هم به من بد دهنی کرد.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران، بهمن بابیزان را مدیر کتابخانه امام کاظم و استاد دانشگاه در قم معرفی کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy