Monday, Dec 12, 2022

صفحه نخست » دفاع روزنامه کیهان از سرمربی ایرانی - آمریکایی تیم کشتی آزاد

coach_banner(1).jpgایران وایر - روزنامه کیهان، وابسته به «علی خامنه‌ای» امروز (دوشنبه) در مطلبی، از «پژمان درستکار» سرمربی تیم کشتی آزاد ایران بابت رفتارش در قبال «سام رجبی» جودوکار سابق ایران و از مخالفان کنونی جمهوری اسلامی در آمریکا، تقدیر کرده است.

روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: «زمانی که این ورزشکار پناهنده (سام رجبی) خودش را به پژمان درستکار معرفی کرد و گفت طی سال‌های ۸۳ تا ۸۸ قهرمان ایران و جهان بوده، سرمربی تیم کشتی با خونسری گفته است باریکلا اما من اصلا تو را نمی‌شناسم.»

coach.jpgروزنامه وابسته به رهبر جمهوری اسلامی در این گزارش رفتار پژمان درستکار را ستوده و سام رجبی را «شعبان بی‌مخ براندازها» معرفی کرد. به نظر می‌رسد روزنامه کیهان احتمالا از گزارشی که مرداد ۱۴۰۰ در وب‌سایت امنیتی مشرق نیوز منتشر شد بی‌اطلاع بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

مشرق نیوز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ با تیتر «انتصاب یک دو تابعیتی به عنوان سرمربی تیم کشتی» از انتخاب پژمان درستکار انتقاد کرده بود.

در این گزارش به توییتی از «محمد جماعت» پرونده‌ساز امنیتی ورزشکاران ایران استناد شده و نوشته شده بود: «چگونه می شود، پژمان درستکار که زیر پرچم آمریکا قسم خورده به منافعش پایبند باشد و خاک وطن را قابل نمی داند که در آن اقامت کند، ناگهان به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شود؟»

پژمان درستکار نیز مانند علی‌رضا دبیر، تابعیت کشور آمریکا را دارد. ماه‌های گذشته نیز تصاویری از پژمان درستکار در «اورنج کانتی» و ایالت کالیفرنیا منتشر شده بود. پژمان درستکار مهرماه سال ۱۴۰۰ پس از مصاحبه‌ای که با «علی رضوانی» بازجو خبرنگار صداوسیما حکومتی ایران داشت، مورد توجه رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران و حکومت قرار گرفت. او در این مصاحبه به برخورد تندش با خبرنگاران ایران اینترنشنال افتخار کرده بود.

روزنامه کیهان در ادامه گزارش خود و پس از تمجید از سرمربی دو تابعیتی تیم ملی کشتی آزاد، به موضوع ممنوعیت ورود پرچم‌های غیر از پرچم جمهوری اسلامی اشاره کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy