Thursday, Dec 22, 2022

صفحه نخست » یک زن ایرانی در پی عمل زیبایی در ترکیه، پستان‌هایش را از دست داد

surgery.jpgیک کارگر آزمایشگاه در سوریه خود را متخصص جراحی زیبایی معرفی کرده بود

ایندیپندنت فارسی - یک زن ایرانی در پی یک جراحی زیبایی در کلینیکی در منطقه سلطان قاضی استانبول، هر دو پستان خود را به طور کامل از دست داده و با مشکلاتی از جمله درد شدید در ناحیه پا و شکم مواجه شده است.

ندا قصد داشت پستان‌های بزرگش را از طریق جراحی کمی کوچک کند. او ابتدا می‌خواست این عمل را در ایران انجام دهد اما با توصیه همسرش، نزد فردی رفت که ادعا می‌کرد متخصص جراحی زیبایی است. همسر ندا این فرد را که کلینیکش در منطقه سلطان قاضی استانبول واقع است، در اینستاگرام پیدا کرده بود.

surgery(1).jpgندا برای کوچک کردن پستان‌هایش ۶۰ هزار لیر به کلینیک پرداخت و سپس تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از عمل، شوکه شد زیرا دیگر پستانی برایش باقی نمانده بود. ندا می‌گوید حالا دیگر قفسه سینه‌ او مانند مردان است، درد زیادی در ناحیه پا دارد و زخم‌ها امانش را بریده‌اند.

پس از اتفاقی که برای ندا افتاد، او و همسرش از هم جدا شده‌اند. دختر ندا در همین ارتباط گفت: «مادرم فقط می‌خواست پستان‌هایش را کمی کوچک کند. او را به اتاق عمل نبردند و در اتاق معمولی پستان‌هایش را بخیه کردند. الان ریه‌هاش آسیب دیده و کیسه صفرایش را هم درآورده‌اند.»

بر مبنای گزارش سایت ان‌ سون‌ خبر در ترکیه، ندا تاکنون ۱۵ عمل جراحی دیگر هم انجام داده اما همچنان بهبود نیافته است. ندا می‌گوید اکنون می‌داند پزشکی که عمل زیبایی را انجام داد، «قلابی» بوده است. بیگم مروه آچیک‌گوز، وکیل مدافع ندا، نیز می‌گوید: «ما متوجه شدیم فردی که خود را متخصص معرفی کرد، کارگر آزمایشگاهی در سوریه بود و در بیمارستان، به عنوان نیروی خدماتی بیمه شده است.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

به گفته وکیل ندا، پروتز به کار رفته در پستان آلوده بود و همین مسئله باعث شد که دیگر نقاط بدن او نیز آسیب ببینند. بیگم مروه در تشریح وضعیت کنونی ندا گفت که نوک‌ پستان‌هایش نیز کاملا از بین رفته‌ و بخیه خورده‌اند و به‌شدت درد دارند. پاهایش هم سیاه شده‌اند.

ندا از اینکه کلینک واقع در منطقه سلطان قاضی همچنان به فعالیت ادامه می‌دهد، خشمگین است و می‌خواهد پزشک قلابی دستگیر و کلینیک تعطیل شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy