Wednesday, Jan 18, 2023

صفحه نخست » پیام تند پرویز پرستویی به حسین شریعتمداری

parastooee.jpgایندیپندنت فارسی - پرویز پرستویی، هنرپیشه مشهور ایرانی در واکنش به ادعاهای کیهان درباره روزهای دشوار اروپا در رویارویی با «زمستان سخت» از نماینده علی خامنه‌ای در این روزنامه خواست تا نمک روزی زخم مردم نپاشد.

پرویز پرستویی با انتشار تصویر حسین شریعتمداری در اینستاگرام نوشت:«به در می‌گید که دیوار بشنوه؟ شما دیگه حناتون رنگی نداره.شما چرا بازنشسته نمیشید؟»

او در ادامه نوشت: «شما سالهاست هرجور که دلتون خواسته و با هر ادبیاتی که عشقتون کشیده به مردم، هنرمند، ورزشکار و هرکسی که به عنوان یک شهروند، حق آب و گل تو این مملکت داشته و نسبت به مشکلات جامعه و زندگی نقد و نظر داشته تاختید!»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی


پروزیز پرستویی که از زمان آغاز خیزش مردمی همچون بسیاری دیگر از هنرمندان از اعتراضات و مطالبات معترضان حمایت کرده، در همین نوشته با کنایه به روزنامه حکومتی کیهان نوشت: «شما مدیر مسئول یک روزنامه‌ای هستید که حتی به علت استفاده از کاغذ نامرغوب شیشه هم نمی‌شه باهاش پاک کرد. چرا به خودتون اجازه می‌دید مدام به مردم، آن هم از هر قشری توهین کنید؟»

پرستویی با اشاره به ادعاهای کیهان درباره چالش زمستان سخت اروپا و «توصیه به استفاده از خاک مدفوع گربه به جای سوخت، کمبود غذا و استحمام گروهی افزود: «مردم ما هم غذا می‌خواهند و هم گرما به جای خاک مدفوع گربه برای گرما بهتره از روزنامه‌های خودتان و هیزم فراوان مجانی در اختیار مردم بگذارید تا خودشون و گرم کنند. یک توضیح کامل بدید که چجوری گروهی استحمام کنند ،چون بعید میدونم این مورد و مردم بپذیرند.


حاج حسین ،راست و حسینی شما خودتون از سه موردی که اشاره کردید ،استفاده می کنید؟ بعید می‌دونم.»


مقام‌های جمهوری اسلامی ماه‌های گذشته و همزمان با ادامه جنگ اوکراین و کاهش صادرات نفت و گاز روسیه به اروپا، به انرژی به‌عنوان یک برگ‌های برنده در مذاکره با غرب می‌نگریستند. با این حال گرمای بی‌سابقه در اروپا، همزمان با سرمای کم‌سابقه در ایران، این استراتژی را به شکستی گسترده برای حکومت ایران تبدیل کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy