Friday, Jan 20, 2023

صفحه نخست » جست‌وجوی گوگل راز قتل را برملا کرد

متهم علاوه بر تحقیق و جست‌وجو درباره چگونه قطعه‌‌قطعه ‌کردن اجساد، جست‌وجوهای اینترنتی دیگری درباره طلاق و سهم‌‌‌‌الارث همسر نیز داشته است

ایندیپندنت فارسی - یافته‌های مقام‌های دادستانی ماساچوست در ایالات متحده نشان می‌دهد برایان والشی ۴۷ ساله که به قتل همسرش متهم شده است، روز نخست سال نو میلادی، همسرش آنا والشی را به‌ قتل رساند و جسد او را به‌‌طرز وحشتناکی از بین برد. آنا والشی از روز اول سال نو میلادی ناپدید شده بود. او ۳۹ ساله و مادر سه کودک بود.

murderer.jpgدادستانی ماساچوست دلایلی ارائه داد که نشان می‌دهد برایان والشی همسر خود را به‌شکل وحشتناکی کشت

***

برایان والشی روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شد تا به‌اتهام قتل عمد، متلاشی کردن و جابه‌جایی غیرقانونی جسد محاکمه شود. او تمامی این اتهام‌ها را در دادگاه رد کرد و اظهار بی‌گناهی کرد.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

با این حال، دادستانی ماساچوست مجموعه دلایلی، از جمله یافتن رد خون و وسایل شخصی آنا والشی در مرکز جمع‌آوری زباله‌های محل، داده‌های ردیابی تلفن همراه متهم و البته جست‌وجوهای متهم در «گوگل» برای چگونگی قطعه‌‌قطعه‌ کردن و دور انداختن اجساد، به دادگاه ارائه داده است که نشان می‌دهد برایان والشی همسرش را به‌ شکل وحشتناکی کشته است.

متهم علاوه بر تحقیق و جست‌وجو درباره چگونه قطعه‌‌قطعه ‌کردن اجساد، جست‌وجوهای اینترنتی دیگری درباره طلاق و سهم‌‌‌‌الارث همسر نیز داشته است.

برایان والشی از هشتم ژانویه، زمانی که به اتهام گمراه کردن بازرسان دستگیر شد در زندان به‌ سر می‌برد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان، روز پنجشنبه ۱۹ ژانویه (۲۹ دی‌ماه)، در گزارشی درباره این قتل و خشونت خانگی نوشت ظاهرا برایان والشی، به مقام‌های پلیس گفت که همسرش صبح روز سال نو برای یک سفر کاری به واشینگتن رفته است. اما یافته‌های بعدی نشان داد که هیچ نشانه‌ای از انجام چنین سفری در دست نیست و تلفن همراه قربانی نیز تا ساعت سه صبح روز دوم ژانویه همچنان در محدود خانه مسکونی آن‌ها شناسایی شده است.

به‌گفته مقام‌های دادستانی، برایان والشی همسرش را به‌دلیل این که خواهان پایان دادن به رابطه‌شان بوده، به‌ قتل رسانده است.

نماینده دادستان در دادگاه گفت: «برایان والشی به‌جای موافقت با درخواست طلاق، همسرش را تا حد مرگ کتک زد، تکه‌تکه کرد و در نهایت جسد را دور انداخت.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy