Wednesday, Jan 25, 2023

صفحه نخست » آش زهر آلودی که موضوع وکالت به شاهزاده، دیگ آن را بر گرداند؛ ف. م. سخن

EE1B2F33-C7A4-4A2A-B2ED-AE46EF2BC61E.pngچند هفته پیش که یکی از مطلعین آلمانی، از بساط شومی که برای آینده ی ایران در حال چیده شدن است با من سخن گفت، مطلب کوتاه و پوشیده ای در صفحه فیس بوک ام نوشتم که آش غلیظ و مسمومی در حال طبخ است که زور من -یعنی ف. م. سخن- به تهیه کنندگان آن نمی رسد چون بسیار پر قدرت هستند.

در این مطلب، سعی می کنم به اختصار و ایجاز، چند موضوع را به عنوان هشدار مطرح کنم خواه خوانندگان آن را روشنگر بدانند و مورد استفاده قرار دهند، خواه هر چیز دیگر. وظیفه ی من حکم می کند این نکات را به اطلاع خوانندگان گرامی ام برسانم که می رسانم. باقی بر عهده ی خوانندگان.

مثل تمام مطالب دیگر م، مسوولیت تمام و کمال این مطلب بر عهده ی خودم می باشد و انتشار آن در خبرنامه گویا، به معنای تایید مفاد آن توسط مسوولان خبرنامه نیست.

علنی شدن موضوع پختن آش مسموم با باد کردن مصنوعی خانم مسیح علی نژاد آغاز شد. مطرح شدن توطئه های سینمایی تروریستی علیه ایشان (که هنوز هم بررسی های پلیسی-جنایی-قضایی آن در امریکا به نتیجه نرسیده) و به دنبال آن ملاقات با مسوولان عالی رتبه ی امریکایی و فرانسوی و در ادامه ی فعالیت های گسترده ایشان، که با گفت و گویی با آقای عبدالله مهتدی در تلویزیون ایران اینترنشنال و قربان صدقه رفتن خلاف عادت او از این رهبر حزب کومه له که به طرز ناجوانمردانه ای خط تجزیه طلبی این حزب را از مردم ایران پنهان می کند و با شیوه ی سخن گفتن مزورانه و خمینی وار، می خواهد مردم را دور بزند، همراه بود، و نشانه های ساده تری مانند استفاده از نام ژینا به جای مهسا و به کار بردن شعار ژن ژیان ئازادی به جای زن زندگی آزادی و انعکاس تمام خبرهای ریز و درشت مربوط به این بانو، در تلویزیون ایران اینترنشنال (که آخرین آن خبر غش کردن خانم علی نژاد در کنفرانس داووس به خاطر بی خوابی اش بود) همه ی این ها وقتی در ارتباط با موضوع بسیار ساده و غیر طراحی شده از قبلِ «وکالت» به شاهزاده رضا پهلوی قرار گرفت و جمع ۶ نفره ای که پیام سال نوی میلادی را به کمک رسانه های ایران اینترنشنالی با عنوان مسخره ی «اتحاد» و «ائتلاف» می خواست لانسه کند و بر خلاف طرفداران ساده لوح شاهزاده که گمان برده بودند چند نفری که به شاهزاده پیوسته اند، در اصل حول محور شاهزاده قرار است گرد هم بیایند غافل از این که یک نفری از این شش نفر خود را بالاتر از شاهزاده می دانست و می داند و قصد رهبر شدن در آینده را پشتیبانان اش طراحی کرده اند، باری، طرح ناخواسته و ناغافل «وکالت» کاسه کوزه و دیگ آش مسمومی که یکی از هدف هایش طرح خواست های تجزیه طلبان بود را بر گرداند.

در مطلب بعدی سخنی خواهم داشت با بچه های ایران و کسانی که خواستار سرنگون کردن حکومت نکبت در عین حفظ یکپارچگی کشور و پس راندن ویروس های خطرناکی که به اسم اپوزیسیون خود را جا می زنند، هستند....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy