Thursday, Feb 9, 2023

صفحه نخست » ادعای سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری در ارتباط با میرحسین موسوی

mousavi.jpgناصر اعتمادی - رادیو بین المللی فرانسه

"میزان" خبرگزاری رسمی قوۀ قضائیه جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سرویس‌های اطلاعاتی این کشور و با استناد به آنچه "اطلاعات موثق" نامیده، مدعی شد که سازمان مجاهدین خلق ایران به کمک سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه "هدایت کامل میرحسین موسوی" را در دست گرفته‌اند و آخرین بیانیۀ رهبر جنبش سبز "دست‌پخت مستقیم" سازمان مجاهدین خلق است، هر چند همین خبرگزاری چند سطر بعد مدعی شده که این بیانیه را اردشیر امیر ارجمند و محمد جواد اکبرین نوشته‌اند.

"میزان" به نقل از منابع اطلاعاتی حکومت مذهبی تهران اضافه کرده است که سازمان مجاهدین خلق ایران از طریق اردشیر امیرارجمند، سخنگوی میرحسین موسوی در خارج، و با کمک سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه هدایت میرحسین موسوی در تهران را در دست دارند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

منابع اطلاعاتی حکومت ایران به خبرگزاری قوۀ قضائیه گفته‌اند که اردشیر امیرارجمند به استخدام سرویس های اطلاعاتی فرانسه درآمده است و آخرین بیانیۀ میرحسین موسوی توسط اردشیر امیرارجمند و محمد جواد اکبرین نوشته شده است. در این بیانیه میرحسین موسوی برای اولین بار خواستار برگزاری یک همه پرسی بر سر بود و نبود جمهوری اسلامی و در صورت نیاز تغییر نظام و قانون اساسی توسط یک مجلس موسسان آزاد شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy