Thursday, Feb 16, 2023

صفحه نخست » معلم را بیرون می کنند، مدرسه را تعطیل می کنند، اما به یک چیز دقت نمی کنند...؛ ف. م. سخن

02461006-6E97-4097-9757-38B3F58C6693.pngاز دیروز کلیپی در اینترنت دست به دست می شود که در آن بچه های مدرسه ای در شاهی، دسته جمعی و با هیجان، آهنگ «گنگستر شهر آمل» را می خوانند و معلم جوان و زیبای آن ها هم در مقابل این همخوانی می خندد و به علامت «ببین اینا چی می خونن» سر تکان می دهد!

مسوولان بسیار محترم و اسلام پرورِ آموزش و پرورش مازندران بلافاصله جلسه ی اضطراری (!) تشکیل می دهند و با یک قیام و قعود، تصمیم به اخراج معلم و تذکر کتبی به مدیر مدرسه می گیرند که احتمال می رود مدرسه به خاطر این «فاجعه» کلا تعطیل شود!

در خبرهایی که پیرامون این «حادثه» و «مصیبت عظما» منتشر شده است، تنها به یک نکته اشاره نشده و آن این که بچه هایی که آهنگ «گنگستر» را با شور و هیجان می خوانند، این آهنگ را از کجا بلد شده اند و چرا بلد شده اند؟

A2FCCA80-61E1-4765-AA56-2BBDD112A7C1.jpeg

آیا در همان یک جلسه همخوانی، این آهنگ بر ذهن و جان شان نشسته یا از پیش این آهنگ را بلد بوده اند؟! آیا بیرون از مدرسه، موضوعاتی اتفاق می افتد که مسوولان آموزشی و پرورشی از آن ها بی خبرند؟!

بد نیست برای جلوگیری از فجایع آتی، مسوولان امنیتی دانش آموزان را جهت بازجویی به اداره ی امنیت قائمشهر فرا بخوانند و عوامل استکبار جهانی و کسانی که به جای سرود «سلام فرمانده» چنین آهنگ هایی را در ذهن آن ها کاشته اند شناسایی کنند!

اگر جلوی این موضوع در همین جا گرفته نشود، بعید نیست که فردا بچه ها در مدارس آهنگ «برای...» را هم دسته جمعی بخوانند که این فاجعه، قطعا قابل تحمل نخواهد بود!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy