Saturday, Feb 18, 2023

صفحه نخست » خشم وزارت خارجه ایران از دیدار مکرون و علینژاد

macron.jpgدویچه وله - ناصر کنعانی با انتشار توئیتی به دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ واکنشی خشمگینانه و همراه با "توهین" نشان داد. اعتصاب غذای سامان یاسین و بی‌اعتنایی زنان نسبت به حجاب اجباری.

در واکنش به دیدار امانوئل مکرون و مسیح علینژاد در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی روز شنبه ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود واکنشی "خشمگینانه" از خود نشان داد و چهره‌های اپوزیسیون را "چند دلقک بی‌هویت" خواند.

او نوشت: «آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می شناسند. بزودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.»

پیشتر مسیح علینژاد، ژورنالیست و فعال سیاسی با انتشار ویدیویی از گفت‌وگوی خود با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ خبر داده بود. علینژاد نوشت که مکرون از نشست مخالفان جمهوری اسلامی در دانشگاه جورج‌تاون استقبال کرده و گفته است که "به زودی با اپوزیسیون متحد ایران دیدار خواهد کرد".

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

مقامات رسمی جمهوری اسلامی و روسیه به کنفرانس امنیتی مونیخ در سال جاری دعوت نشده‌اند. از ایران برای نخستین بار در تاریخ ۵۹ ساله این کنفرانس چهره‌های اپوزیسیون از جمله شاهزاده رضا پهلوی، مسیح علی‌نژاد و نازنین بنیادی دعوت شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy