Friday, Feb 17, 2023

صفحه نخست » عذرخواهی معلم قائمشهری برای انتشار ویدیوی جنجال‌ساز

با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری از فردا می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود. منبع: فارس

***

ایران وایر - صدف صفرزاده، معلم قائمشهری که به دلیل پخش یک کلیپ در کلاس درس و همخوانی دانش‌آموزان با آن اخراج شده بود با انتشار ویدیویی از مردم و «مقامات بالا» معذرت خواهی کرد.

در این ویدیو که به سیاق اعترافات اجباری در جمهوری اسلامی تهیه شده و در آن آثار اضطراب و ترس در چهره صدف صفرزاده دیده می‌شود او می‌گوید هیچ سنخیتی با شبکه‌های خارجی ندارد و این «اشتباه» به دلیل کم تجربگی او روی داده است.

صدف صفرزاده، همچنین گزارش‌ها در مورد بازداشت خود و خانواده‌اش را تکذیب کرده و می‌گوید که در صحت و سلامت به سر می‌برد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

او همچنین در این ویدیوی معذرت‌خواهی اجباری می‌گوید اخراج نشده چون کارمند مدرسه دولتی نبوده است.

تحلیل کانال سرانه:

***

این در حالی است که امروز نامه‌ای از عضو مجلس خبرگان در استان مازندران منتشر شده که درخواست بازگشت به کار خانم صفرزاده در آن مطرح شده است.

خانم صفر زاده در ویدیو معذرت‌خواهی اجباری خود می‌گوید قصد بی حرمتی و توهین به مقدسات را نداشته و امیدوار است با نگاه «پدرانه» مقامات مشکل او حل و فصل شود.

بعد از انتشار ویدئویی از دانش‌آموزان کلاس خانم صفرزاده که در آن ترانه «گنگستر شهر آمل» در حضور معلم او همخوانی می‌شد، مدیر آموزش و پرورش مازندران از اخراج این معلم و احتمال «لغو مجوز مدرسه» خبر داده بود.

حسین کمالی روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن از ترانه‌ای که توسط دانش‌آموزان قائمشهری همخوان شده بود به عنوان «آهنگ مبتذل» نام برد و گفت که «بر اساس تصمیم و رای شورای نظارت آموزش و پرورش استان مازندران به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شده و احتمالا مجوز فعالیت این مدرسه لغو خواهد شد».

مصطفی بابایی، مسئول روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نیز در پی انتشار این ویدیو در توئیتی از فضای شاد کلاس با عنوان شکسته شدن «حرمت کلاس» و «هنجارها» نام برد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy