Monday, Feb 27, 2023

صفحه نخست » جراحی پلاستیک قاچاقچی تایلندی برای این که شبیه یک «کره‌ای خوش‌تیپ» شود

بی بی سی - یک قاچاقچی تایلندی چند جراحی پلاستیک انجام داد تا شبیه «یک مرد کره‌ای خوش‌تیپ» شود و از این طریق قانون را دور بزند.

arrest.jpgساهارات ساوانجائنگ که نام مستعار سونگ جیمین را انتخاب کرده بود، هفته گذشته در یک آپارتمان در بانکوک دستگیر شد.

پلیس که سه ماه در تعقیب این مرد ۲۵ ساله بود می‌گوید که: «هیچ یک از اعضای اولیه چهره او بدون تغییر نمانده است.»

ماموران با گرفتن رد سایر خریداران و فروشندگان اکستازی در بانکوک موفق به دستگیری او شدند.

arrest2.jpgشاهدان او را به عنوان «یک مرد کره‌ای خوش‌تیپ» برای پلیس توصیف کردند. او همچنین اسم خود را نیز به یک نام کره‌ای تغییر داده بود. در ویدئویی که پلیس پس از دستگیری منتشر کرد، آقای ساهارات گفت که قصد داشته به کره جنوبی برود: «می‌خواستم یک زندگی تازه را شروع کنم. از تایلندی بودن خسته شده‌ام.»

پلیس هفته قبل گفت که آقای ساهارت به وارد کردن غیرقانونی مواد مخدر متهم شده است. او همچنین گفته است که در دارک وب، اکستازی می‌فروخته و در ازای آن ارز دیجیتال دریافت می‌کرده است.

او در گذشته دست‌کم سه بار دستگیر شده است. در یکی از این دفعات پلیس او را همراه با ۲۹۰ قرص اکستازی و ۲ کیلوگرم ماده مخدر مایع دستگیر کرده بود.

اما او موفق شد از حبس فرار کند و بعد تصمیم به انجام جراحی‌های گسترده گرفت تا مامورین پلیس را فریب دهد.

به گفته یک مامور پلیس او یکی از عوامل گسترش توضیع اکستازی در بانکوک بود.

این فرمانده پلیس گفت: «او خدای وارد کردن اکستازی از اروپاست در حالی که فقط ۲۵ سال دارد. ما معتقدیم که مظونین بیشتری در کشورهای خارجی وجود دارند و تحقیقاتمان را ادامه خواهیم داد.»

در حالی که آقای ساهارت در ویدئوی مورد نظر می‌گوید که بیشتر مواد مخدرش را از هلند وارد می‌کرده، در عین حال مدعی شد که هویت افرادی که با آن‌ها معامله می‌کرد را نمی‌داند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy