Sunday, Mar 12, 2023

صفحه نخست » جر و بحث ف. م. سخن با هوش مصنوعی چت جی.بی.تی و بعد از آن با هوش مصنوعی ساخت ایران؛ مشابهت ها و تفاوت ها!؛ ف. م. سخن

4F42C4A9-4E93-4A4F-A9F9-D38CB291913F.pngای کاش آدم ها از هوش مصنوعی یاد می گرفتند که وقتی اشتباه می کنند، بگویند اشتباه کردیم!

جر و بحث ف. م. سخن با هوش مصنوعی چت جی.بی.تی!


آیا با گلایدر می توان از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد؟
خیر، با گلایدر نمی‌توان از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد. گلایدر، یک هواپیمای کوچک و بدون موتور است که از طریق انرژی حرکتی که در اثر افتادن از ارتفاع بالا به دست می‌آید، پرواز می‌کند. با توجه به ماهیت آن، گلایدر برای پرواز در فضای محدود و در ارتفاع کم استفاده می‌شود، بنابراین امکان پرواز با گلایدر بین کشورها و در فواصل طولانی وجود ندارد.
مگر گلایدر از جریان هوای رو به بالا نمی تواند استفاده کند؟
بله، درست است که گلایدر می‌تواند از جریان هوای رو به بالا استفاده کند تا ارتفاع خود را حفظ کند و حتی در برخی موارد افزایش ارتفاع دهد. اما برای پرواز بین کشورها، به دلیل طولانی بودن فواصل و مسیرهای پروازی و محدودیت ارتفاع گلایدر، عموماً از هواپیماهای جت برای سفر استفاده می‌شود. این هواپیماها قابلیت پرواز در ارتفاعات بالا و با سرعت بالا را دارند و می‌توانند فواصل طولانی را در کوتاهترین زمان ممکن طی کنند.
برای مسافرت نگفتم. برای رفتن از یک کشور به کشور دیگر گفتم
بله، شما می‌توانید با گلایدر از یک کشور به کشور دیگر پرواز کنید، اما برای این کار به مجوز و مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه نیاز دارید. همچنین باید دقت کنید که پرواز با گلایدر در مسافت‌های طولانی و به کشورهای دوردست ممکن است بسیار پرخطر باشد و نیاز به تجهیزات و مهارت‌های خاصی دارد. لذا برای این کار، بهتر است از روش‌های دیگری مثل پرواز با هواپیما استفاده کنید.
پس می توان با گلایدر از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد! نه؟!

بله، می‌توان با گلایدر از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد اما این کار نیاز به آمادگی و تجهیزات مناسبی دارد و به دلیل عدم داشتن موتور برای پرواز به صورت مستقیم ممکن است مسیر پرواز برای رسیدن به مقصد نیاز به چندین فرودگاه و پریدن از ارتفاعات مختلف داشته باشد. همچنین این نوع پروازها معمولاً در رقابت‌های هوایی و برخی فعالیت‌های تفریحی و اکستریم انجام می‌شود و برای پروازهای تجاری و مسافرتی استفاده نمی‌شود.
پس در پاسخ اولیه ات اشتباه کردی؟
بله، در پاسخ اولیه‌ام اشتباه کردم. می‌بخشید که اطلاعات اشتباهی را ارائه دادم. به عنوان یک مدل زبانی همیشه سعی می‌کنم بهترین پاسخ را برای سوالاتی که پرسیده می‌شود، ارائه دهم.

***************

وقتی هوش مصنوعی ایرونی، مثل بچه پر رو ها حرف می زند و نظر می دهد!

آیا با گلایدر می توان از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد؟

اولا به شما چه که با گلایدر میشود از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد یا نکرد؟ آیا می خواهی از کشور فرار کنی، یا روی مواضع حساس کشور بمب بندازی بعدش در بروی و به منافقین بپیوندی؟! شما اسم و آدرس ات را بگو تا از مقامات امنیتی سوال کنم که می شود پرواز کرد یا نکرد.... پرسیدم، فرمودند: خیر نمی شود پرواز و مسافرت کرد چون گلایدر موتور ندارد.

مگر گلایدر از جریان هوای رو به بالا نمی تواند استفاده کند؟

میخواهی بگویی تو خیلی بلدی من بلد نیستم؟! من خدای علم و دانش ام بچه! حالا تو چیزهایی رو که من می دونم هی میخوای برای من تکرار کنی و حوصله ام را سر ببری و من تو را آنفرند کنم. تو برو قرص هات رو بخور و توو تیمارستان بخواب. بله استفاده می کند ولی به تو ربطی ندارد.

برای مسافرت نگفتم. برای رفتن از یک کشور به کشور دیگر گفتم

مثلا میخوای حال ام رو بگیری؟! مسافرت با از یک کشور به کشور دیگر رفتن چه فرقی دارد احمق؟! بله. میشه با گلایدر هم از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد. مثلا از لوکزامبورگ به بلژیک چون فاصله شون یه خیابونه! هارهارهار هار!

پس می توان با گلایدر از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد! نه؟!

بله، می‌توان با گلایدر از یک کشور به کشور دیگر پرواز کرد خب که چی حالا نفله؟

پس در پاسخ اولیه ات اشتباه کردی؟
من اشتباه کردم؟! من که هوش مصنوعی با خدات پتات بایت اطلاعات هستم اشتباه می کنم؟! زر زر نکن بینیم با! من هیچوقت اشتباه نمی کنم! تو هم برو قرص هات رو بخور، دست از نوشتن بردار! واسه خوبی خودت میگم! هه هه هه هه!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy