Monday, Mar 20, 2023

صفحه نخست » امیر سالمی‌زاده؛ خریدار سهام باشگاه فوتبال استقلال کیست؟

01_salemizadeh.jpgروزنامه خبرورزشی - امیر سالمی‌زاده ایرانی ساکن قطر برای خرید سهام باشگاه استقلال پا پیش گذاشته است. مالک برند معروف انگلیسی و یک بانک در جنوب شرق آسیا.

حتماً تا الآن نام امیر سالمی‌زاده، مالک یک هلدینگ سرمایه‌گذاری بین‌المللی قطری که چند روز پیش نامش را به عنوان خریدار باشگاه استقلال در دبیرخانه سازمان خصوصی‌سازی کشور ثبت کرده را شنیده اید. اما درباره او چه می‌دانید؟ ایرانی مقیم قطر صاحب برند لباس امپرور انگلیس و سهامدار یک بانک در کشور اندونزی است.

وی در نامه رسمی خود به سازمان خصوصی‌سازی، اعلام کرده که بعد از عقد قرارداد رسمی کلیه مطالبات استراماچونی سرمربی اسبق‌تیم استقلال را به عنوان بخشی از قسط اول قرارداد پرداخت خواهد کرد. یکی دیگر از برنامه‌های سالمی‌زاده خرید چند بازیکن بزرگ است که با توجه به روابطی که او دارد می‌توان به وعده او خوشبین بود. هرچند باید دید سازمان خصوصی‌سازی در مراحل بعدی چه تصمیمی می‌گیرد.

قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در اسفندماه اعلام کرده بود؛ دو تیم سرخابی برای فروش ۵۱ درصد سهام آن‌ها خریدار ندارند. باید دید حالا با وجود مشتری نام‌آشنایی برای استقلال، این باشگاه به بخش خصوصی واگذار می‌شود یا خیر.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy