Tuesday, Apr 11, 2023

صفحه نخست » واکنش تند علیرضا دبیر به فیلم نماز خواندن در میان جلسه رسمی

01_dabir.jpgمن ریا نکردم شما گناه کردید!

من بابت انتشار فیلم نماز خواندنم راضی نیستم و باعث شد کتک بخورم!

بی بی سی - علیرضا دبیر، کشتی‌گیر سابق و رئیس فدراسیون کشتی ایران به فیلمی که چند روز پیش از او در هنگام نماز خواندن در میانه یک جلسه رسمی حکایت داشت واکنش نشان داده است.

ایرنا نوشته دبیر با حضور در این خبرگزاری دولتی گفته: «خوشخبتانه من به خاطر نماز کتک خوردم و نه کار غیرشرعی.»

اشاره دبیر به واکنش‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی به انتشار این فیلم طی چند روز گذشته صورت گرفته و بسیاری رئیس فدراسیون کشتی ایران را متهم به «تظاهر و ریا» کرده‌اند.

او در واکنش به این انتقادها گفته: «آن آقایی که فیلم‌برداری کرد پیش من آمد و فیلم را نشانم داد. به او گفتم راضی نیستم که فیلم گرفته‌ای. اما او گفت که این فیلم خیلی خوب است و آن را منتشر هم کرده‌ است. با شنیدن این جمله شوکه شدم و به آن فرد گفتم که من بابت انتشار فیلم نماز خواندنم راضی نیستم و باعث شدی کتک بخورم».

دبیر در ادامه به ایرنا گفته «آنهایی که من را قضاوت کردند اگر درست گفتند غیبت کرده‌اند و اگر اشتباه گفتند به من تهمت زدند. در هر صورت آنها گناه کردند».
از زمان انتشار ویدیوی نمازخواندن نشسته آقای دبیر در جلسه رسمی با وزیر ورزش و جوانان ایران، علاوه بر کاربران شبکه‌های اجتماعی، چهره‌های سیاسی و اجتماعی و خبرنگاران حوزه ورزش هم به آن واکنش‌های فراوانی نشان داده‌اند. از جمله مقایسه علیرضا دبیر و حسین رضازاده با برادران خادم و توییت مهدی امیرپور، خبرنگار ورزشی که هفته گذشته با انتشار ویدیوی نمازخواندن آقای دبیر در توییتر نوشته بود: «وقتی از «ریا» حرف می‌زنیم، از چه حرف می‌زنیم! نماز خواندن‌ِ نمایشی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جلسه با وزیر ورزش».


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy