Thursday, Apr 20, 2023

صفحه نخست » بیانیه هشدارآمیز حزب کومله کردستان ایران

kurd.jpgبی بی سی - حزب کومله کردستان ایران با انتشار بیانیه‌ای تند نسبت به آنچه تلاش «تمامیت‌خواهان» برای «استبدادگری» و «تفرقە در میان مخالفان رژیم» خوانده هشدار داده و از عبدالله مهتدی، دبیرکل این حزب، حمایت کرده است.

در این بیانیه که روز سه‌شنبه - ۲۹ فروردین - منتشر شده آمده: «در هفتەها و روزهای اخیر و بویژە بەدنبال تلاشهای مثبتی کە برای همگرائی در درون نیروها و شخصیتهای اپوزیسیون بەعمل آمدە، شاهد موجی هماهنگ و برنامەریزی شدە از تبلیغات سیاە و حملات هیستریک از سوی استبدادطلبان و تمامیت خواهان، در همراهی و همسوئی با سایبریهای رژیم، در فضای مجازی بودەایم».

در بیانیه این حزب «هدف» این حملات «مردم کردستان و احزاب سیاسی آن و بویژە حزب کومەلە کردستان ایران» و همچنین آقای مهتدی ارزیابی شده و نتیجه گیری شده که: «هدف از آن ایجاد دشمنی و تفرقە در میان مخالفان رژیم، انداختن همە به‌جان هم، ایجاد اغتشاش فکری و بدبینی و نهایتا بە کجراە بردن و بە شکست کشاندن انقلاب زن، زندگی، آزادی است».

در ادامه این بیانیه حزب کومله اظهارات برخی از چهره‌های سلطنت‌طلب را خطاب قرار داده و آنها را به «هتاکی» و «نشر اخبار جعلی و سرتاپا ساختگی» در فضای رسانه‌ای متهم کرده است.

در پایان این بیانیه حزی کومله خود را متعهد به «ضرورت همکاری برای اتحاد و همبستگی برای گذار از جمهوری اسلامی» دانسته اما همزمان تاکید که «خطوط قرمزی» دارد که «اجازە عبور از آنها را» نخواهد داد. در این بیانیه به جزییات این «خطوط قرمز» اشاره‌ای نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy