Thursday, Apr 20, 2023

صفحه نخست » به عنوان یک ایرانی از سران حکومت اسراییل به خاطر مهمان نوازی گرم ایشان از شاهزاده رضا پهلوی سپاسگزاری می کنم؛ ف. م. سخن

IMG_1720.pngسفر شاهزاده رضا پهلوی به کشور اسراییل بر خلاف نظر مخالفان ایشان و کشور اسراییل سفری تاریخی برای کشور و مردم ایران بود.

در این سفر، جایگاه واقعی و شایسته ی شاهزاده مشخص شد و این بار بدون دمکراسی بازی آزاردهنده و کودکانه و جا به جا شدن نقش ها و جایگاه ها، شخص ایشان در مقامی که خودشان شاید چندان بدان باور نداشتند نقش در خور خود و خانواده ی ایران سازشان را یافتند و ما این بازیابی مقام و موقعیت را مرهون دعوت و استقبال و مهمان نوازی بی نظیر مسوولان عالی رتبه ی دولت اسراییل هستیم.


من به نوبه ی خود از مسوولان دولت اسراییل خصوصا وزیر محترم اطلاعات اسراییل خانم گیلا گاملییِل که به عنوان میزبان تمام مدت با شاهزاده همراه بودند و در مهمان نوازی و حفظ احترام شاهزاده، سنگ تمام گذاشتند، و نیز آقایان رییس جمهور و نخست وزیر اسراییل به خاطر این دعوت و ملاقات ها و رفتار در خور و شایسته با شاهزاده رضا پهلوی سپاسگزاری می کنم چون احترام به ایشان، احترام به بخش بزرگی از مردم ایران که دوستدار ایشان هستند و امکان آزادی ایران از چنگال حکومت اسلامی و استقرار یک حکومت مردمی و دمکراتیک را تنها با تلاش و فعالیت مدیریتی ایشان قابل تحقق می بینند بود.

این سفر، نه تنها جایگاه شاهزاده را در میان مردم ایران و گروه های مخالف حکومت فعلی مشخص کرد، بلکه اعتبار بین المللی ایشان را نیز نشان داد که امیدواریم موجب خودباوری هر چه بیشتر ایشان و جدیّت در پیشبرد امر تغییر حکومت و استقرار یک حکومت مردمی در کشورمان شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy