Monday, Apr 24, 2023

صفحه نخست » آقای اسماعیلیون گرامی! بیایید با مسیح علی نژاد یک کار خیر در جهت حرکت های اعتراضی مردم ایران بکنید!؛ ف. م. سخن

81f2e03d9d803bcefaa959a674f3f27892e4fbe7.jpegدوستان ام به من می گویند تو به جای این که تُرک باشی، احتمالا لُر هستی چون همیشه صاف و پوست کنده سر اصل مطلب می روی!

می گویم باعث افتخار من خواهد بود که هم ترک باشم هم لر البته در این حالت مجبور می شوم به کسی سلام نکنم تا نگویند سلام ات بی طمع نیست! :)

از این شوخی که بگذریم به طرح خواسته خود به شکل لُری می پردازم. کاری که کمتر کسی در فضای سیاسی ایران انجام می دهد چون هیچ کس حال و حوصله ناسزای سیاسی شنیدن ندارد و طبق مثل معروف مایل نیست به سری که درد نمی کند دستمال ببندد!

عرض من این است:
حال که آقای اسماعیلیون از گروه موسوم به همبستگی به خاطر تحمیل غیر دمکراتیک نظرات شاهزاده جدا شده است، بیاید، به اتفاق مسیح علی نژاد که با او همفکری و قرابت نظری دارد، دو تایی از مردم ساکن خارج از کشور، دعوت کند حال که خانم ی به خاطر حجاب در باغ شازده کرمان در اثر فشار حکومتی های محجبه سکته کرده و کشته شده و خاطره ی کشتن مهسا را در ذهن ها زنده کرده، و نیز اعتصابات کارگری که خانم مسیح در صفحه ی اینستاگرام اش مرتب خبر های آن را درج می کند، دعوت به راهپیمایی های عظیم سراسری کند و حماسه ی ۱۰۰ هزار نفری برلین که به دعوت شخص ایشان خلق شد، و حماسه های چند ده هزار نفره ی دیگر که در سایر کشورها به وجود آمد را تکرار کند.

IMG_1830.jpeg

این کار،،، هم قدر و منزلت و جایگاه ایشان را در به قول امروزی ها سپهر سیاسی ایران نشان خواهد داد، هم قدر و منزلت سرکار خانم علی نژاد را که از راه پیمایی های عظیم جنبش سبز در خارج از کشور به اتفاق اکبر گنجی تا راه پیمایی های مهسایی نقش اول جهانی و در حد سیاستمداران درجه ی اول دولت ها داشتند مشخص خواهد شد و مردم ی هم که به این عزیزان دل بسته بودند و فکر می کردند تحت رهبری آن ها حکومت با «انقلاب مهسایی» سرنگون خواهد شد از طریق پخش مستقیم و لحظه به لحظه ی تلویزیون جهانی ایران اینترنشنال متوجه خواهند شد که راهپیمایی های قبلی مثل راهپیمایی چند هزار نفره به دعوت «هخا» که در مقابل پارک ملت برگزار شد نبوده و مردم می توانند به جمعی بدون شاهزاده مرکب از مسیح و مهتدی و اسماعیلیون (مما) پشت گرم باشند و چند ده هزار نفر در راهپیمایی های آتی در پشتیبانی از انقلابی که به قول این عزیزان هنوز جریان دارد و هیچ هم از شدت و حدت اش کاسته نشده حضور یابند.
امیدوارم به این خواسته ی لُری توجه شود و خدای نکرده حمل بر سر به سر گذاشتن سیاسی و دست انداختن به قول جناب جمشید چالنگی «جغله» های سیاسی نشود. :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy