Tuesday, Apr 25, 2023

صفحه نخست » گزارش روزنامه صدا و سیما از بیماری آلزایمر کروبی + واکنش خانواده

karoobi.jpgرادیو فردا - خانواده مهدی کروبی، از رهبران جنبش سبز ایران که در حصر خانگی به‌سرمی‌برد، گزارش روزنامه صدا و سیما مبنی بر بیماری آلزایمر او را تکذیب کرد.

روزنامه جام‌جم، ارگان رسمی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، روز دوشنبه در گزارشی مدعی شد که آقای کروبی علائمی مبنی بر «اختلال ذهنی شبیه آلزایمر» از خود نشان داده است.

این رسانه همچنین ادعا کرده که محدودیت‌های رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در حصر کاهش یافته است. هر دوی این ادعاها را اما حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، در گفت‌وگویی با وبسایت خبری - تخلیلی «انتخاب» تکذیب کرد.

حسین کروبی گفت: «در مورد موضوعی که عنوان شده محدودیت حصر ایشان برداشته شده است باید بگویم چنین خبری صحت ندارد و حصر همچنان به قوت خود باقی است و چیزی تغییر نکرده است.»

وی در ادامه افزود: «نکته دیگر درباره آلزایمر ایشان مطرح شده است که طبیعتا با بالا رفتن سن، حافظه هر کسی آسیب می‌بیند اما آقای کروبی آلزایمر نگرفتند و حالشان خیلی خوب است و حواس ایشان هم سر جایش است.»

مهدی کروبی، ۸۵ ساله، از بهمن ماه ۱۳۸۹ تاکنون به دستور علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در حصر خانگی به‌سرمی‌برد. آقای کروبی به همراه میرحسین موسوی رهبری اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ را بر عهده داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy