Tuesday, Apr 25, 2023

صفحه نخست » کانال کوچه، آرسن لوپن فرانکفورت، نماینده موساد در کلاب هاوس، رابطه شاهزاده با عربستان، علی نژاد و ۱،۲ میلیارد دلار رشوه و ...؛ ف. م. سخن

IMG_1869.png«کانال کوچه» خیلی خوب و حرفه ای کار خود را شروع کرد و تحلیل های خیلی خوبی ارائه می داد ولی به تدریج وسط تحلیل های خوب، تحلیل های عجیب غریبی در شکلی مثلا بی طرفانه گنجاند، و تدریجا مایه ی این تحلیل های عجیب افزایش پیدا کرد تا دیروز من ویدئویی در این کانال دیدم که راست اش را بگویم دچار تشتت فکر و پراکندگی ذهن شدم از بس که این تحلیل ها و کلیپ های ارائه شده در این ویدئو عجیب و مسخره بود و حجمی هم که «کوچه» برای این کلیپ ها در نظر گرفته بود از حد مثلا اطلاع رسانی مختصر همراه با تحلیل عقلی آن چنان به دور بود که اکنون می توانم با قاطعیت بگویم، پروژه «کوچه» «««قطعا»»» پروژه ی سالم ی نیست و تحلیل های اش عقلا و منطقا نمی تواند بی طرفانه و بی غرضانه باشد.

خدایش بیامرزد روح الله زم را که در دام وزارت اطلاعات، به بیان مطالب و تحلیل هایی که مامور زبده ی اطلاعاتی به او «می خوراند» آن هم به صورت کلمه به کلمه و مو به مو پرداخت. مطالب و تحلیل هایی که مسخره بودن و یاوه بودن آن ها چنان آشکار و صریح بود که برای درک و دریافت آن ها نیازی به ذهن تحلیل گر و مجرب در امور جنگ روانی امنیتی های حکومت نبود.

ولی به نظر می رسد که ما نباید تصور کنیم همگان حتی کسانی که مثل روح الله زم در کار خبر و تحلیل سیاسی بودند و انتظاری بیش از انتظار درک مردم معمولی از آن ها می رفت بازی های ساده و پیش پا افتاده و قابل فهم برای حتی نوجوانان را متوجه باشند و در دام مسخره کردن های آشکار حکومتی ها نیفتند.

ویدئوی کانال کوچه چنان ملغمه ای از یاوه گویی ها را ارائه می دهد که فرد متوسط سیاسی هم نمی تواند باور کند که افراد کوچه متوجه فضاحت گفتارها نشده باشند و هر آن چه را که در اختیارشان قرار گرفته به شکلی ناآگاهانه در اختیار مردم عادی قرار داده اند.

آرسن لوپنی که طبق اطلاعاتی که یکی از دوستان ارجمند و آگاه من در اختیار من گذاشت در فرانکفورت به عنوان چهره ی منفی و گانگستر شهره ی خاص و عام است در نقش تحلیل گر طرفدار پادشاهی چنان مزخرفاتی به هم می بافد که انسان از ارزیابی او از فهم و شعور مردم در شگفت می ماند.

از این که نماینده ی موساد در کلاب هاوس (!) حرف های او را تایید کرده است تا داستان های عجیب غریبی که دود از کله ی آدمی بلند می کند از ارتباط شاهزاده با مجاهدین در حاشیه ی فلان اجلاس و طراحی برای نفوذ دادن آقای اسماعیلیون از طرف مجاهدین خلق و مبالغ شگفت انگیزی بالای یک میلیارد دلار برای این که خانم علی نژاد بپذیرد که مجاهدین وارد گروه همبستگی بشوند چنان سخیف و کمدی-تراژیک است که ورود به جزییات آن ها تنها حماقت فرد وارد شده به این موضوعات را نشان می دهد لذا به این جمله ی مختصر بسنده می کنم که:

«جناب کانال کوچه! اگر از کاری که می کنی غافل هستی، هر چه سریع تر بر سر عقل بیا، و اگر مامور حکومت نکبت هستی، مخالفان حکومت را به این اندازه و در این حد نازل دستکم نگیر.»

منتظر برنامه های بعدی ات خواهیم بود تا واقعیت ات را بیشتر و دقیق تر آشکار کنی.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy