Sunday, May 7, 2023

صفحه نخست » کشته شدن یک مأمور نیروی انتظامی دیگر

killed.jpgکیهان لندن - بعد از کشته و زخمی شدن دست‌کم شش مأمور نیروی انتظامی در چند هفته گذشته در چند استان ایران توسط افراد مسلح از جمله سرگرد علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان اینبار در شهر اهواز ستوان سوم سعید ربیعی در درگیری مسلحانه کشته شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وی شنبه ۱۶ اردیبهشت در «درگیری حین تعقیب یک قاتل فراری» در محله «کیان پارس» اهواز کشته شده است.

در خبرها اشاره نشده که آیا ضارب مورد ادعا بازداشت شده است یا نه.

دو روز پیش از این سرگرد مهدی یزدی از عوامل نیروی انتظامی اصفهان نیز در درگیری با افراد مسلح در اصفهان کشته شد. پیش از آن نیز سرهنگ علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان کشته شد.

با ادامه حملات مسلحانه به آخوندها و مأموران حکومت روزنامه «کیهان تهران» در گزارشی با عنوان «سهم مروّجان فساد، دروغ و بی‌عفتی در دامن زدن به ترور و خشونت» با اشاره به این رویدادها نوشته است «توالی و تشابه آنها از حیث ماهوی ما را به شبکه رسانه‌ای عنکبوتی می‌رساند که متولی نفرت‌پراکنی و ترور شخصیت روحانیت خدمتگزار هستند.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

در این گزارش تأکید شده این شبکه به دنبال «ایجاد کانون جدید و متعدد از نفرت و سرخوردگی در درون جامعه» و «جنگ ترکیبی» است که بخشی از مأموریت آن به اصلاح‌طلبان واگذار شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy