Thursday, May 18, 2023

صفحه نخست » فیلمی ۱۲ دقیقه‌ای که دروغ فرقه تبهکار درباره شهروز سخنوری را برملا کرد

executedInterpol.jpgدر ادامه موج گسترده اعدام‌ها در ایران، خبرگزاری میزان، وابسته به دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی، اعلام کرد شهروز سخنوری، معروف به «الکس»، سحرگاه روز شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به دار آویخته شد. منابع دولتی ایران، شهروز سخنوری را «سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشور‌های منطقه» معرفی کرده بودند

***

دیگربان به یک ویدیو دست یافته که در آن نشان داده می‌شود برخلاف ادعای نهاد‌های قضایی و امنیتی، شهروز سخنوری از فعالان عرصه مد و در کار قاچاق دختران ایرانی به خارج کشور نبوده است. در این فیلم که با هدف توچیه اعدام سخنوری تهیه شده است، تعدادی از دختران تنها اعتراف می‌کنند که برای عکاسی مدلینگ با این فرد همکاری کرده‌اند که بازه زمانی این همکاری نیز بین ۲۰ تا ۲۵ روزه بوده و سپس به ایران باز می‌گشتند.

سخنوری در این فیلم هرگز اعتراف نمی‌کند که در کار قاچاق دختران و سوء‌استفاده جنسی از آنها در کشور‌های حوزه خلیج فارس بوده است. ادعایی که بر سر آن مقام‌های جمهوری اسلامی، جان این فرد را گرفتند

در این فیلم همچنین یک پلیس زن ناخواسته اعتراف می‌کند که دختران همکار سخنوری سال‌ها در زمینه مدلینگ فعال بوده‌اند و اشاره‌ای به سوء‌استفاده جنسی از آنها نمی‌کند.

در این فیلم همچنین صدای دختری شنیده می‌شود که می‌گوید بابت ۱۰۰ هزار تومان از مشتری کتک خورده است، اما معلوم نیست که این دختر به خاطر چه مساله‌ای و کجا کتک خورده است. دختر دیگری در این فیلم این ادعای مشابه را طرح می‌کند، اما واقعیت این است که تن فروشی دختران در کشور‌های خارجی شبی ۱۰۰ هزار تومان نیست و معلوم نیست این اعترافات مربوط به چه پرونده‌ای است که در اینجا از آنها استفاده شده است.

این فیلم همچنین تناقضات و تضاد‌هاو دروغ‌های فراوانی دارد که یکی از آنها اخذ ویزای صوری برای این دختران است، اما توضیح نمی‌دهد که این دختران چطور با ویزای صوری می‌توانسته‌اند به کشور‌های حوزه خلیج فارس سفر کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy