Sunday, May 21, 2023

صفحه نخست » لحظه ای که علی علیزاده قفل کرد!

***

بخشی دیگری از این گفتگو:

اونایی که پولاشونو بردن کانادا سرمایه‌داران نبودند، اونا رانتخواران بودند.

آقای علیزاده آدرس غلط ندید.

اونی که رفت کانادا رییس بانکی بود که جایزه مدیر ارزشی رو شش ماه قبلش گرفته بود، بعد پولهای بانک ملی رو برداشت برد کانادا. کجا بخش خصوصی بود؟

***

در همین زمینه (ويدئو): غنی نژاد: خصوصی‌سازی در ایران همه‌اش بازی است؛ اسم آن را واگذاری گذاشته اند؛ واگذاری به کی؟ به عمه، خاله و دایی؟

***

آقای علیزاده ! فقط عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری ...

عصر ایران؛ نهال موسوی - شب گذشته برنامه شیوه مناظره بین موسی غنی نژاد اقتصاددان از داخل ایران و علی علیزاده سیاست پژوه از لندن را به شکل زنده بر روی آنتن فرستاد.

پخش این مناظره اقدام بسیار خوبی بود برای خاطر این که می‌بینیم کسانی چون علیزاده با استناد به اسامی و حرف های افراد مختلف و شلوغ کاری به هر شکلی می خواهند بگویند که حرف آنها درست است اما وقتی طرف مقابل یک استاد دانشگاه و اقتصاد دان است مدام به او یادآوری می کند که شناخت او در حد مسائل ابتدایی این حوزه‌ها هم نیست.

هر مخاطبی که حتی اگر در زمینه مورد بحث هم اطلاعات و دانشی نداشته باشد از برآیند حرف ها و اتفاقات رخ داده و همچنین زبان بدن و واکنش هر دو طرف به سادگی متوجه می‌شد که چه کسی دارد چه می‌گوید و تا چه حد به بحث اشراف دارد و کدام طرف هم مدام در حال فرار رو به جلو ، شلوغ کردن و التقاط بحث‌ها با همدیگر است.

علیزاده مدام حرف می‌زند با جملات شعاری، گل درشت در مقابل غنی نژاد که به آرامی گوش می‌دهد و با متانت جواب می‌دهد.

استدلال های علیزاده پراکنده و کلی گویی است اما جواب‌های غنی نژاد منطبق بر اتفاقات واقعی رخ داده و منطبق بر جامعه ایران.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy