Tuesday, May 30, 2023

صفحه نخست » هالو ندانسته جاده صاف کن آزادی اسدالله اسدی شد، فرزانه روستایی

rooztaee.jpgمحمد رضا عالی پیام در جریان جنبش زن زندگی آزادی تلاش زیادی به خرج داد برای اطلاع رسانی و پوشش تحولات در خیابان های تهران. هیچکس دوست نداشت و خیلی ها نگران بودند هالو دستگیر شود، زیرا این اتفاق تاثیر بدی بر روحیه مردم و جوانان وسط خیابان می گذاشت. تا اینکه یک روز هالو با موبایل خود از خیابان های لندن سر در آورد.

احتمالا از بد شانسی او باید باشد در روزی که چند نفر از هواداران آتش به اختیار سلطنت دشنام های زشت و رکیک و حزب الهی نثار او می کردند آخرین حلقه های توافق بر سر آزادی اسدالله اسدی بین تهران و بلژیک و کلیت غرب در حال بافته شدن و نهایی شدن بود. حتی تشکیلات مجاهدین که میلیمتری پیگیر پرونده اسدالله اسدی بودند از قضایا جا ماندند و به یک باره اسدالله اسدی از عمان سر در آورد و هواپیمای او فاتحانه در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.

ماجرای دستگیری و آزادی یک تروریست، قاتل، و جنایتکار به نام اسدالله اسدی بقدری مهم است که هیچکس دوست ندارد ببیند کسی یا جریانی دانسته یا ندانسته مورد سوء استفاده قرار گرفته است تا این آدمخوار از زندان آزاد شود. بخصوص که پرونده حمید نوری نیز احتمالا ضمیمه پرونده اسدی خواهد شد تا در تبلیغات رسانه ای بالانس معادلات را به نفع نظام فلاکت زده جمهوری اسلامی سنگین تر کند.

ایرانیان خارج از کشور با همه اختلافات و تفاوتی که در نگاه خود دارند به منزله یک اهرم فشار در معادلات سیاسی قیام زن زندگی آزادی فعال شدند خوب درخشیدند و زمینه ساز افشای فعالیت های سرکوبگرانه رژیم شد. هیچکس نمی تواند و مجاز نیست این همبستگی نسبی را زیر سوال ببرد و آن را به سخره بگیرد. زیرا ما هنوز درگیر جنبشی هستیم که در حال احیای انرژی و بازسازی توان خویش است.

در عین حال، هر تلاشی برای تضعیف یک یا چند جریان سیاسی خارج از کشور نیز همانقدر علیه مناقع ملی است که است که تضعیف انقلاب زن زندگی آزادی.

دشوار است کسی هالو را متهم کند که با موبایل خود بخشی از یک پروژه برای پرت کردن هواس افکارعمومی در روزهای حساس آزادی اسدالله اسدی بوده باشد، هر چند که در هر حال هالو در وسط آن قرار گرفت. اما این نقد و این اتهام را بسادگی می توان خرج آقای هالو کرد که طی آن چند روز حساس نظام آخوندی را فراموش کرد و به حاشیه رفت. مگر اینکه، هالو یا کسانی در این اندیشه باشند که هواداران سلطنت از خود رژیم خطرناکتر هستند و برخورد با آنها در اولویت قرار دارد.

در هر حال، هم هالو اشتباه کرد و هم آن متخصصان فحاشی که به جای تظاهرات علیه رژیم زدن هالو را در اولویت قرار دادند. و این درسی شد برای همه ما در این شرایط حساس که جمهوری اسلامی بیش از پیش به اختلاف و پراکندگی ما نیاز دارد و یک لشگر سایبری کراواتی و سه آتشه هم در سراسر اتحادیه اروپا از آن حمایت و پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مقاله، نظر نویسنده بوده و الزاماً بازتاب دیدگاه خبرنامه گویا نیست



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy