Saturday, Jun 17, 2023

صفحه نخست » درخواست من از شاهزاده رضا پهلوی؛ ف. م. سخن

IMG_3556.pngدرگام نخست یک وب سایت پر و پیمان درست کنید!

در پیام اخیر شاهزاده رضا پهلوی که به اتفاق علی کریمی و شاهین نجفی آن را منتشر کرده اند، آمده است:
«...زادروز مجیدرضا رهنورد را به شروع کارزاری سه ماهه بدل کنیم و با برنامه ریزی، سازمان دهی، و همبستگی بیشتر آماده اعتراضات و اعتصابات در سالروز جاودانه شدن مهسا امینی شویم.»

این پیام مثل سایر پیام های شاهزاده امیدوار کننده است و امیدوارم آن چه در این پیام آمده بر خلاف پیام های دیگر صورت تحقق به خود بگیرد.

اولین چیزی که به نظرم شاهزاده و دفتر ایشان باید در صدد راه اندازی آن باشند، وب سایتی است با نام و مشخصه ی خود ایشان که در آن خبرهای مربوط به ایشان و هواداران شان، و نیز تحلیل هایی که مبتنی بر افکار و اهداف ایشان است منتشر شود. بخشی از این وب سایت می تواند به نظرهای انتقادی به ایشان و راه و روش و عملکرد هواداران شان اختصاص داده شود.

در گام نخست، این وب سایت باید به زبان فارسی و در صورت ادامه یافتن و نظم در انتشار آن، به زبان انگلیسی نیز منتشر شود.

این وب سایت نه یک قبرستان نوشته های قدیمی و تصاویر قدیمی و نظرهای قدیمی بلکه باید یک وب سایت فعال و به روز و سریع الانتشار با نظم دست کم دو سه روز یک بار یا حداکثر هفته ای یک بار باشد.

مطالب نویسندگان می تواند «هر روز» که مطلب جدیدی دریافت می شود منتشر شود، و نظرهای شخص شاهزاده به صورت مستقیم هر زمان که نظر جدیدی مطرح کنند در آن منعکس گردد.

اخبار اعتصابات، اعتراضات، درس هایی برای سالم ماندن بچه ها در تظاهرات خیابانی و امثال این ها مطالبی ست که انتشار مرتب آن ها به گسترش منطقی اعتراضات در ایران کمک خواهد کرد.

بخشی از وب سایت می تواند به نظرهای برگزیده ی مخاطبان اختصاص یابد.

این وب سایت باید رابط مستقیم شخص شاهزاده و تشکیلات ایشان با مردم داخل و خارج از کشور باشد.

اساس کار این وب سایت، بر «مداومت» و «نظم در انتشار» است به عبارتی تشکیلات شاهزاده باید «از ابتدای کار» کار را به گونه ای برنامه ریزی کنند، و مقدار کار را طوری در نظر بگیرند که در دراز مدت قابل اجرا باشد و در کوتاه مدت دچار مرگ زودرس و تعطیلی یا بدتر از آن رکود و سکون و کهنگی نشود.

من نمی دانم برنامه ی سه ماهه ای که در پیام شاهزاده آمده چیست ولی گمان می کنم که موضوع وب سایت، مهم ترین و عاجل ترین کاری است که در کنار این برنامه باید اجرایی شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy