Tuesday, Jun 27, 2023

صفحه نخست » پرسپولیس اجازه تمدید قرارداد کریم باقری را ندارد

01_bagheri.jpgایران اینترنشنال - بنا بر اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، نهادهای امنیتی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند کریم باقری باید از کادر فنی پرسپولیس خارج شود. آنها اجازه تمدید قرارداد با کریم باقری را به دلیل حمایتش از خیزش انقلابی مردم ایران نداده‌اند.

در روزهای گذشته نهادهای امنیتی اجازه حضور جواد نکونام در استقلال را ندادند، اما فارس اعلام کرد کاپیتان پیشین تیم ملی و سرمربی سابق فولاد با «پذیرفتن اشتباهات گذشته» و با «عفو رهبری» توانسته به میادین فوتبال برگردد.

کریم باقری، در جریان اعتراضات پس از کشته شدن مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در این روز های سخت من و امثال من وظیفه داریم کنار مردم باشیم چون از خود مردم هستیم. چه دنیای ورزشی شد، چه تیم ملی‌ای شد، چه می‌گذرد بر ما. حال این روز های کشورم و مردمم را حتی اگر در خواب هم می‌دیدم باورم نمی‌شد.»

او همچنین در حمایت از علی کریمی نوشت: «علی کریمی نه خائن است نه وطن فروش، بلکه یک میهن پرست با شرف است. قابل توجه مردک پاچه‌خوار که می‌خواست کاخ سفید حسینیه کنه. تو با این ادبیات سخیف به هر قشری از جامعه توهین کرده‌ای و می‌کنی کسی هم نیست جلوی تورو بگیره و هر روز گستاخ تر از دیروز پیش می‌روی. همه‌ی ما بخاطر رفتن کسانی امثال تو به خیابان ها آمدیم شماها برای این مردم چه کرده‌اید جز حرف بیهوده و توهین به قهرمانان آنان.»

او پس از زلزله خوی، شماره حسابی برای جمع‌کردن کمک‌های مردمی اعلام کرد، اما جمهوری اسلامی به بهانه تجمیع مراکز جمع‌آوری کمک‌ها، حساب او را مسدود کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های امنیتی ایران دو ماه پس از شروع اعتراضات نوشتند: «در پی انتشار مطالبی از سوی یحیی گل‌محمدی سرمربی و کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در فضای مجازی، باشگاه پرسپولیس کریم باقری را ۲۰ درصد و یحیی گل‌محمدی را ۱۵ درصد از مبالغ قراردادشان جریمه کرد.»

نهادهای امنیتی سال گذشته توسط سردار آجرلو، از تمدید قرارداد وریا غفوری با استقلال ممانعت کردند. وریا نیم فصل به فولاد رفت و در نهایت چند هفته پیش از فوتبال خداحافظی کرد.

***بیشتر بخوانید***

سکوت کریم باقری سرانجام شکست؛ شاید پرسپولیس تمایلی به همکاری با من ندارد

روزنامه خبرورزشی - به نظر می‌رسد با تمدید نشدن قرارداد کریم باقری، احتمالا او از پرسپولیس جدا خواهد شد.

کریم باقری درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: شرایط خوبی را در فصل گذشته سپری کردیم و با وجود مشکلاتی که وجود داشت به قهرمانی رسیدیم. بعد از شکست برابر سپاهان، شرایط خوبی در تیم ایجاد شد و تیم متحدتر به کارش ادامه داد و توانستیم بازی‌های خوبی را پشت سر بگذاریم و در نهایت هم قهرمان شدیم. مجموعه تیم عالی کار کردند تا نتایج خوب رقم بخورد.

او هم‌چنین درباره اعتراضات به داوری در فصل گذشته هم گفت: تا وقتی VAR به لیگ ما نیاید اشتباهات وجود دارد. البته یک رویه ایجاد شده که همه مربیان به داوری‌ها اعتراض می‌کنند. امیدوارم اعتراضات کمتر شود و VAR هم به فوتبال ایران بیایید و ما شاهد داوری‌های منصفانه باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با باشگاه تمدید شده است یا خیر؟ گفت: خیر قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من انجام نشده است.

باقری درباره این که چه زمانی قرار است با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره کند؟ گفت: باشگاه با من صحبتی نکرده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه با هر کسی بخواهد صحبت می‌کند و با هر کسی نخواهد صحبت نمی‌کند.

او در پاسخ به این که آیا درباره همکاری خود با پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی صحبتی انجام داده است یا خیر؟ گفت: خیر، با کسی تماسی نداشته‌ام.

باقری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با شروع تمرینات این تیم در محل تمرینات حاضر خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلما باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت. کسانی در تمرینات حاضر می‌شوند که با باشگاه قرارداد دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy