Thursday, Jun 29, 2023

صفحه نخست » قرار شد رئیسی در دانشگاه پکن انواع گره برای طناب دار را تدریس کند! ابو مالش

raeisi.jpgویژه خبرنامه گویا

تنها صنعتی که در دنیا پیشتاز هستیم، صنعت اعدام است. رفقای دیکتاتور که در این صنعت رقیب ما هستند، به گرد پای ما هم نمی‌رسند. روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که "هوا دلپذیر شد گل از خاک بردمید"، صنعت اعدام هم بردمید و ۴۴ سال آزگار به بردمیدن ادامه داد.
مهم ترین علت بردمیدن این بود که امام راحل به این صنعت علاقه زیادی داشت و از مشوقین آن بود. زمانی که اولین گروه از مقامات نظام سابق را در پشت بام مدرسه رفاه اعدام کردند، امام با آنکه هفتاد و چند سال از عمرش می‌گذشت، هن هن کنان از پله‌ها بالا رفت و جنازه‌ها را دید و حسابی نشاط کرد و بشدت خوش خوشانش شد. آن بزرگوار حتی در آخرین ماه‌های حیات که عزرائیل دور سرش می‌چرخید دستور اعدام چندین هزار نفر بی گناه را صادر کرد تا قبل از ارتحال یک نشاط حسابی کرده باشد. ایشان یک بار در تلویزیون گفتند که در جوانی تفنگ می‌انداختند، البته منظورشان این بود که تیراندازی می‌کردند. گفته می‌شود که امام خیلی دوست داشت به مقامات رژیم سابق شخصاً تفنگ بیندازد ولی به علت سنگینی تفنگ از این کار منصرف شد.

سندی در دست نیست که مقام معظم رهبری در اوائل انقلاب، زمانی که نماینده مجلس و بعداً رئیس جمهور بودند مثل حالا به اعدام و قتل عام علاقه داشته باشند ولی در ۳۵ سال گذشته انصافاً ثابت کردند که جانشین خلفی برای امام راحل هستند و نه تنها رکورد ایشان را دراعدام و قتل عام بلکه رکورد آقامحمدخان راهم در کور کردن شکستند. آقامحمدخان فقط در کرمان مردم را کورکرد ولی ایشان کورکردن را در سطح کشور گسترش دادند.
پس از مرگ بزرگان مرگ آفرینی مانند آیت الله خلخالی و لاجوردی، آیت الله رئیسی اکنون پیشکسوت این رشته است و سالهاست که بدون رقیب رئیس انجمن اسلامی قاتلین است.
رقیب اصلی ما در رشته اعدام چینی‌ها هستند. از آنجا که چینی‌ها به دنبال انتقال و یا حتی سرقت تکنولوژی‌ها از جمله تکنولوژی اعدام هستند به آیت الله رئیسی دکترای افتخاری دانشگاه پکن را دادند تا به این بهانه از چهره شاخص صنعت اعدام بخواهند تا انواع گره برای طناب دار و روش تواب سازی را آنلاین تدریس کند.
اخیراً کارگزاران مرگ در جمهوری اسلامی از روش‌های نوین از جمله ترور بیولوژیک هم استفاده می‌کنند. ابتدا می‌خواستند با این روش آیت الله هاشمی رفسنجانی را به دیدار حضرت امام بفرستند ولی رهبری که علاقه عجیبی به دوست ۵۰ ساله خود داشت و نمی‌خواست او زجر بکشد دستور داد که سرش را مدتی زیر آب نگه دارند تا بزور دارفانی را وداع کند.
حاج بابای ما می‌گوید، اگر انقلاب نشده بود همه دست اندرکاران صنعت اعدام در نظام اسلامی قاتل زنجیره‌ای می‌شدند.

ابومالش
تیرماه ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy