Wednesday, Jul 5, 2023

صفحه نخست » چرا اقامت لاکچری شاهزاده در جزیره میلیاردر معروف داغ پهلوی ستیزان را تازه کرد؟

richardbranson.jpgخبرگزاری ایرانشهر - رضا پهلوی طی پیامی در صفحه اینستاگرام خود از عضویتش در گروه رهبران جهانی صنایع، سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی در «جزیره نِکِر» خبر داد. وی در این پیام که در روز چهارشنبه 5 جولای منتشر شد، تأکید کرد بدنبال راه حل های زودگذر نیست، بلکه در پی راه حل های پایدار و بلند مدت برای چالش های ایران می باشد.

(شاهزاده) رضا پهلوی در پیام خود تصریح کرد که گفتگوها و جلسات وی در «جزیره نِکِر» در حوزه‌های مختلف می‌تواند میلیون‌ها ایرانی را به کار گیرد تا به بازسازی ایران کمک نماید.
شاهزاده از سرریچارد برانسون که به همت وی این گردهمایی برگزار شده بود، تشکر کرد و از علاقه او برای کمک به بازسازی ایران قدردانی نمود.
تحلیل کانال کوچه:
متن کامل پیام شاهزاده که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«خوشحالم که هفته گذشته در «جزیره نِکِر» به گروهی از رهبران جهانی صنایع مختلف و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی پیوستم. این گروه که به همت سر ریچارد برانسون گرد هم آمده بودند، همگی متعهد به ایجاد تغییرات مثبت و تاثیرات پایدار در جهان هستند. من همیشه گفته‌ام که نه در پی راه حل‌های زودگذر، که به دنبال راه حل‌های پایدار و بلند‌مدت برای چالش‌های کشورمان ایران هستم.
در گفتگو با این گروه از چهره‌های تأثیرگذار بخش خصوصی، ما در مورد چنین راه حل‌هایی به شکل جدی بحث و گفتگو کردیم. مهم‌تر از آن، ما درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران سکولار و دموکراتیک آینده به تبادل نظر پرداختیم. بخش خصوصی می‌داند که کشور ما، زمانی که آزاد شد، مملو از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه دوباره است.
مردم ما نیز باید این را بدانند. گفتگوها و جلسات ما در «جزیره نِکِر» شامل حوزه‌های مختلفی ازجمله بخش انرژی و فناوری تا سرمایه‌گذاری تاثیرگذار و حوزه مالی و بانکی را شامل شد. هر کدام از اینها می‌تواند میلیون‌ها ایرانی را به کار بگیرد تا به بازسازی ایران کمک کنند. من به ویژه از سِر ریچارد برانسون و علاقه او به ایران و کمک به بازسازی کشورمان، که هم به سود مردم ما و هم جهان است، سپاسگزارم.»





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy