Thursday, Jul 13, 2023

صفحه نخست » قُرُم قُرُم را سال ها گفتند تا امروز قُرُمساق را به زبان صریح بیان کنند؛ اندر حکایت جزایر ما و بازی کثیف روس و امارات؛ ف. م. سخن

IMG_4071.jpegلاس زدن جمهوری نکبت اسلامی با قدرت های منفوری چون روس و چین، کم کم ما را به مرحله ی تسلیم و گذشت از تمامیت ارضی مان نزدیک می کند.

زور و قدرتی هم نداریم که در مقابل این حکومتِ ایران فروش، و قدرت هایی که دندان تیزشان را می خواهند در خاک وطن مان فرو کنند کاری انجام دهیم.

مقدمات این بازی را سال هاست عرب ها با طرح حق حاکمیت بر سه جزیره و مذاکره بر سر آن آغاز کرده اند و امروز به پشتوانه پیشرفت های کشورهای حاشیه ی جنوبی خلیج فارس، آن ها می توانند برای روس و چین منافع سرشاری را به وجود آورند و در این سوی خلیج فارس جمهوری نکبت عقب مانده و ذلیل، که نه آبرویی در جهان دارد نه سودآوری در سرمایه گذاری های غیر نفتی، و تنها کاری که بلد است، خوردن و به باد دادن اصل سرمایه مثل منابع گازی و دریایی و حتی خاک و دریای خزر و غیره است، و معلوم است روس و چین طرف که را در این بازی کثیف سیاسی خواهند گرفت.

من نمی دانم بچه های ما برای حفظ خاک و سرمایه های ملی شان از جمله سه جزیره،،، فردا دچار چه جنگ ها و برخوردهای مهیب با کشورهای ایران ستیز ایران خوار خواهند شد، ولی فقط با یادآوری جنگ هشت ساله ای که ملاهای حاکم به ما تحمیل کردند و هزاران نفر از بچه های ما را به کشتن دادند و کلی از سرمایه های کشور را به باد فنا دادند، این هشدار را به خودهامان می دهم که وقت گفتن قُرُمساق رسیده و جمهوری اسلامی برای حفظ حاکمیت خود، همین قدر که به خارجی ها اجازه ی قُرُم قُرُم کردن می دهد و مثل یک بازنده در مقابل آن ها به لاس زدن و زدن لبخند ذلیلانه می پردازد می تواند تمامیت ارضی کشورمان را هم مورد معامله قرار دهد و آن گاه وای بر ما.

ایران، -و نه جمهوری اسلامی- اگر دارای حاکمیتی نشود که با کشورهایی مانند امریکا و اروپا و اسراییل روابط متعادل برقرار کند، مورد تهاجم عرب ها و روس ها و چینی ها قرار خواهد گرفت و خدا می داند جمهوری نکبت از باقی مانده ی سرمایه ی کشورمان چه چیزهایی را به دشمنان همیشگی و تاریخی کشورمان عطا خواهد کرد.

روزگار بر ما ایرانیان ایران دوست سیاه خواهد شد وقتی که امریکا که تا این لحظه و همواره خلیج فارس را با اسم درست اش نامیده، خلیج فارس و جزایر سه گانه ی ما را عربی بنامد و آن روز مجددا قراردادهای ننگینی مانند ترکمنچای و گلستان منعقد خواهد شد و بخش های دیگری از ایران مان نصیب دشمنان ایران خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy