Sunday, Jul 23, 2023

صفحه نخست » واکنش اداره ارشاد گیلان به فیلم رابطه جنسی مدیر خود

vakonesh.jpgایران وایر - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ویدیوی رابطه جنسی مدیر سابق خود با یک پسر جوان را «شائبه‌دار» و «دارای ابهام» خوانده و اعلام کرده است نمی‌گذارد این موضوع « جبهه فرهنگی پرافتخار انقلاب اسلامی» را تضعیف کند.

در روزهای گذشته ویدئویی مربوط به رابطه جنسی دو مرد در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شده که گفته می‌شود یکی از آن‌ها رضا ثقتی، مدیرکل وقت ارشاد اسلامی گیلان، است.

به دنبال انتشار این ویدیو، سایت خبری «گیل خبر» روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه نوشت رضا ثقتی «به دلیل حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر»، از کار برکنار شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در اطلاعیه خود با تایید برکناری ثقتی، پرونده رابطه جنسی او را «حاوی ابهامات بسیار» توصیف کرده و نوشته این پرونده «بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد»، برای بررسی به دستگاه قضایی ارسال شده است.

اطلاعیه ارشاد گیلان در پایان گفته اجازه نخواهد داد «شبکه‌های معاند و خارج‌نشین و خناسان و بدخواهان مردم ایران» این موضوع «شائبه‌دار» را «دستمایه تضعیف جبهه فرهنگی پرافتخار انقلاب اسلامی» کنند.

رضا ثقتی، مدیرکل پیشین اداره ارشاد گیلان در بحبوحه اعتراضات سال گذشته از جمله مدیرانی بود که خواستار برخورد با مخالفان حجاب اجباری شده بودند.

او اردیبهشت امسال نیز از راه‌اندازی هایپرمارکت حجاب در گیلان خبر داده و همچنین دستور تشکیل نمایشگاه عفاف و حجاب در تالار مرکزی رشت برای تولید البسه متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی را داده بود.

خبرگزاری دولتی ایرنا هم در خردادماه خبر داده بود که ثقتی قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب محله‌محور در گیلان تشکیل داده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy