Sunday, Jul 30, 2023

صفحه نخست » "افشاگری جدید رادیو گیلان از رابطه حجت‌الاسلام حق‌شناس با باجناقش، قوم لوط را روسفید کرد"

«نهضت ادامه دارد»! رابطه جنسی حجت‌الاسلام حق‌شناس معاون «امر به معروف» گیلان و «ماستمالی» نماینده خامنه‌ای برای باجنا‌ق‌ها!

کیهان لندن - به دنبال افشای فیلم‌های از فساد رضا ثقتی مدیرکل ارشاد استان گیلان و محمد صفری قاری ممتاز و عضو شورای اسلامی شهر انزلی، کانال تلگرامی «رادیو گیلان» فیلم دیگری از روابط جنسی عوامل نظام در استان گیلان را فاش کرده است.

kayhan.jpgاین ویدئو مربوط به حجت‌الاسلام مهدی حق‌شناس معاون پیشین ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» در گیلان است که با باجناق خود رابطه داشته که گفته می‌شود او نیز آخوند است.

مدیر «رادیو گیلان» می‌گوید پرونده فساد اخلاقی مهدی حق‌شناس به دادگاه روحانیت کشیده شد اما با دخالت آیت‌الله فلاحتی نماینده علی خامنه‌ای در گیلان «ماستمالی» شد.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

اگرچه تأیید یا رد گزارش‌های منتشرشده و ویدئوها بطور مستقل ممکن نیست اما بر اساس خبرها، سیدمهدی حق‌شناس به عنوان معاون امور شهرستان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان فعالیت داشته است.

تحلیل کانال کوچه:

حق‌شناس یکی از عوامل اصلی تشکیل ۵۰ گروه جهادی امر به معروف در استان گیلان است که در همکاری با پایگاه‌های بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های مختلف شهری به آنها واگذار می‌شد.

حق‌شناس یکی از آخوندهایی است که با شیوع کرونا در ایران مدام تبلیغ استفاده از کُندر و عنبرنسارا (مدفوع الاغ) را برای پیشگیری و درمان می‌کرد. ویدئویی از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که توصیه می‌کند «اسفند را دود کنید در منزل، در محیطِ کار. یک ضدّ عفونی کننده بسیار خوبیه. مغزو گرم می‌کنه.»

همچنین ویدئوی دیگری از وی در توییتر به اشتراک گذاشته شده که می‌گوید: «برادرای هیأتی! الان بهترین فرصته که، معجزه امام کاظم (ع) رو به مردم معرفی کنید. حتماً داروی امام کاظم رو در هیأت‌های خود نذر بدید، و نذری بدید به مردم. بذارید مردم با این معجزه کاظمیه آشنا بشن.»

کانال تلگرامی «رادیو گیلان» در بخشی از گزارش خود نوشته، مهدی حق شناس بعد از این رسوایی از سمت خود برکنار شد و «بد نیست بدانید که حق‌شناس هم‌اینک در شهرستان بندر انزلی دارد دهه دوم محرم را برگزار می‌کند و هر شب بالای منبر رفته و... به صورت غیرقانونی و با لباس آخوندی سخنرانی و روضه می‌خواند!»

به نظر می‌رسد وی تا اوایل زمستان سال ۱۳۹۹ در سمت خود فعال بود اما اندکی بعد فرد دیگری جایگزین وی شده است. پیمان بهبودی مدیر کانال تلگرامی «رادیو گیلان» گفته علت برکناری حق‌شناس بعد از افشای بخشی از رسوایی اخلاقی او بود.

کانال تلگرامی «رادیو گیلان» فیلم‌هایی از چت‌های حق‌شناس با باجناق خود و همچنین ویدئو دیگری از روابط جنسی آنها منتشر کرده و با «عذرخواهی» توضیح داده است که مجبور شده این ویدئوها را عمومی کند تا دیگر جای انکار باقی نماند.

مهدی حق‌شناس از مریدان آیت‌الله تبریزیان است که بین حوزویان به «پدر طب سنتی» مشهور است. بررسی‌ها نشان می‌دهد وی در بندرانزلی اقدام به برگزاری دوره ویژه آموزش طب سنتی با هدف تبلیغ دین اسلام و ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم می‌کرده است.

حق‌شناس پیش از آنکه به عنوان معاون ستاد امربه معروف گیلان منصوب شود مدیر مؤسسه فرهنگی «معبر» بود. کلاس‌های آموزش‌ طب سنتی هم در همین مؤسسه برگزار می‌شد.

این ویدئوها بازتاب ابعاد فساد در بین مقاماتی است که ۴۴ سال است درباره «اخلاق اسلامی» موعظه و «ارشاد» می‌کنند و شهروندان را به خاطر آنچه خود مرتکب می‌شوند، مجازات کرده و حتا به چوبه دار سپرده‌اند! در این میان، گفتنی است که برخی ویدئوهای افشاشده چنان دقیق و باحساب تصویربرداری شده‌اند که احتمال تصادفی ضبط شدن آنها را با تردید روبرو می‌کند.

عده‌ای می‌گویند انتشار ویدئوها و گزارش‌های مربوط به فساد مقامات نظام، جدال بر سر موقعیت و صندلی است اما برخی آن را پیامد ریزش‌های درون نظام به ویژه دستگاه‌های امنیتی می‌دانند که به اختلاف و شکاف داخل رژیم دامن می‌زند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy