Thursday, Aug 3, 2023

صفحه نخست » اگر زمان شاه عربستان می گفت میدان آرش صرفا متعلق به ما و کویت است، خمینی چه قشقرقی به پا می کرد!؛ ف. م. سخن

IMG_4501.jpegانا لله و انا الیه راجعون!
من تاثرات قلبی خودم را نمی توانم اظهار کنم. قلب من در فشار است. این چند روزی که مسائل اخیر ایران را شنیده ام خوابم کم شده، ناراحت هستم، قلبم در فشار است. با تاثرات قلبی روزشماری می کنم که چه وقت مرگ پیش بیاید. ما را فروختند، استقلال ما را فروختند.

اگر من به جای این ها بودم، می گفتم بیرق سیاه بالای سر بازارها بزنند، بالای سر خانه ها بزنند. عزت ما پایکوب شد. عظمت ایران از بین رفت. عظمت ارتش ایران را پایکوب کردند. بعد از دادن بخش عظیمی از سهم ایران در دریای خزر به روسیه، و بخشی از جنوب ایران به چینی ها، اینک عربستان ادعا کرده که میدان آرش صرفا متعلق به ما و کویت است. فردا هم خواهند گفت سه جزیره ایرانی صرفا متعلق به امارات است.

آقا من اعلام خطر می‌کنم، ای ارتش ایران! من اعلام خطر می‌کنم، ای سیاسیون ایران! من اعلام خطر می‌کنم، ای بازرگانان! من اعلام خطر می‌کنم، ای علمای ایران! ای مراجع اسلام! من اعلام خطر می‌کنم، ای فضلا! ای طلاب! ای مراجع! ای آقایان! ای نجف! ای قم! ای مشهد! ای تهران! ای شیراز!

من اعلام خطر می‌کنم، خطردار است، معلوم می‌شود زیر پرده چیزهایی است و ما نمی‌دانیم. از این بدتر چه خواهند کرد. چه می‌خواهند با ما بکنند. چه خیالی دارند این‌ها. این جانب، به حکم خیرخواهی برای ملت اسلام، اعلیحضرت را متوجه میکنم به اینکه اطمینان نفرمایید به عناصری که با چاپلوسی و اظهار چاکری و خانه زادی میخواهند تمام کارهای خلاف دین و قانون را کرده و به اعلیحضرت نسبت دهند و منابع و ثروت های ایران را بر باد دهند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

روح الله الموسوی الخمینی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy