Thursday, Aug 3, 2023

صفحه نخست » تقاضای ولایتمداران علاقمند به رابطه جنسی با پسران جوان از رهبری!

rahbar.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

سلام فرمانده

ما جان نثاران اعلام می‌کنیم که حضرت عالی در همه زمینه‌ها رهبر و مرجع تقلید ما هستید، اما در زمینه ملاعبه و مجامعت با پسران جوان حاج سعید طوسی مرجع تقلید ماست. پس از آن که شما او را در کنف حمایت خود گرفتید و به زیر عبای خود آوردید و جزو چند تن آل عبا شد‌، ما نیز اعتماد به نفس پیدا کرده و راه او را مانند راه امام ادامه دادیم.

حضرت آقا بدانند که در حق ما مریدان حاج سعید طوسی جفای بسیار می‌شود٫ ما را با قوم لوط مقایسه می‌کنند و ما اصلاً هیچ شباهتی با آن‌ها نداریم. همانطور که حضرت عالی استحضار دارید و در کتاب مستطاب بحارالانوار آمده است، پروردگار دو فرشته را برای هدایت قوم لوط فرستاد و قوم لوط می‌خواستند ترتیب آن دو فرشته را هم بدهند، خوشبختانه فرشتگان با کمک جبرئیل قسر در رفتند. ما غلط می‌کنیم که بخواهیم ترتیب فرشتگان خدا را بدهیم مگر اینکه پروردگار اصرار داشته باشد.

از جفایی که بر ما می‌رود، می‌گفتیم، ببینید بر سر حجت الاسلام حق شناس برای یک لواط کوچک با باجناق خود چه آوردند؟ پشت پرده ماجرا را نمی‌دانند، ایشان بارها باجناق خود را امر به معروف و نهی از منکر کرده بود و او زیر بار نمی‌رفت. تصدیق بفرمایید که اگر آدم بخواهد باجناق خود را به زور نهی از منکر کند و او قبول نکند آیا چاره‌ای بجز لواط می‌ماند؟ ما این را از شما آموختیم، برای انجام وظیفه شرعی باید از هر کار غیر شرعی استفاده کرد. درباره حجت الاسلام حق شناس گفتند که با فامیل لواط کرده است. دروغ محض است برای این که از قدیم گفته‌اند که چغندر جزو میوه‌جات نیست، باجناق جزو فامیل حضرت عالی در این ۳۴ سال حکومت خود اسلام ناب محمدی را صیقل دادید. بیت المال را بر خودی‌ها حلال کردید. ما چاکران انتظار داریم که رابطه جنسی با پسران جوان را هم برای خودی‌ها جایز کنید. اگر حضرت امام در قید حیات بودند، اکنون آداب شرعی رابطه جنسی با هر جنبنده‌ای را می‌دانستیم و آن را حلال کرده بودند، وقتی ایشان دفع شهوت با نوزاد را در رساله خود جایز می‌شمرند، حتماً رابطه جنسی با پسران جوان را هم شرعاً اجازه می‌دادند. اگر این فتوا را صادر بفرمایید همه ما و بخصوص طلاب را در حوزه‌ها که به علت احاطه به زبان عربی در باب مفاعله لواط می‌کنند (یعنی فاعل و مفعول به نوبت جایشان عوض می‌شود) خوشحال خواهید کرد و ما در انجام وظایف شرعی و دفاع از دستاوردهای انقلاب ثابت قدم‌تر خواهیم بود و قول می‌دهیم که قبل از عمل و بعد از عمل و حتی در حین عمل شما را دعا کنیم و بعد از عمل با افتخار بگوییم که به مرحمت حضرت آقا لواط حلالی کردیم.

ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy