Friday, Aug 4, 2023

صفحه نخست » "تدکس تهران مرز‌های وقاحت و تحقیر مردم در نظام خامنه‌ای را جابجا کرد"

دیگربان - برنامه سال ۱۴۰۲ تدکس تهران که با شعار «عقب راندن مرز‌ها» در برج میلاد تهران برگزار شد، با سانسور و تحقیر و حذف گروهی از سخنرانان، رکورد جدیدی در نظام خامنه‌ای ثبت کرد.

در یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این برنامه، به کیوان ساکت نوازنده شهیر ایرانی اجازه نمایش ساز داده نشد و او هم در اعتراض به این مساله پایه ساز را به روی صحنه برد.

23.jpegبه یکی از مهمانان و سخنرانان این جلسه هم به خاطر پوشیدن شلوارک اجازه ورود به سالن محل برگزاری مراسم و سخنرانی داده نشد. آقای شکریه در توئیتی درباره دلیل این اقدام نوشت: «پوششم از دید کسانی که سرمایه‌های این کشور را غصب کرده‌اند، در عرفی که اونا می‌پسندند نبود.»

21.jpegمسئولان برگزاری مراسم همچنین تصاویر مورد استفاده یکی از سخنران‌ها را به بهانه نمایش نماد‌ها و تصاویر «شیطانی» حذف کردند. این عکس‌ها مربوط به شخصیت‌های انیمیشن کمدی و معروف «کارخانه هیولاها» بود.

22.jpegدر این مراسم همچنین یکی از مجری‌ها که گفته بود لباسی که بر تن دارد، انتخاب او نیست از ادامه اداره جلسه محروم شد

24.jpg«تداکس تهران» که با الگوبرداری از برنامه مشهور و جهانی «تِد تاکس» با هدف ارائه مجموعه‌ای از کنفرانس‌ها با موضوع‌های بومی در ایران برگزار می‌شود، در برنامه تازه خود در روز جمعه، ۱۳ مرداد، با محدودیت‌هایی مرتبط با سرکوب‌های اجتماعی در ماه‌های گذشته همراه بود:

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy