Thursday, Aug 3, 2023

صفحه نخست » انسان‌ خرس‌نما و جازدن سگ به‌جای شیر در باغ‌وحش چین

bear.jpgدر بحبوحه جنجال خرسی که گفته می‌شود در واقع انسانی در لباس خرس است، ویدیویی مربوط به سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفته است

ایندیپندنت فارسی - یک خرس آفتاب (sun bear) چینی این هفته بعد از آنکه او را به اشتباه انسانی در لباس [خرس] پنداشتند، هفته گذشته در اینترنت جنجال به پا کرد، به‌طوری که باغ‌وحش مجبور شد اعلام کند خرس‌هایش جعلی نیستند.

حدس و گمان‌های مربوط به این خرس که در فیلم‌های جدید باغ‌وحش هانگژو درحال دست تکان دادن دیده می‌شود، باوجود اصرار کارشناسان بر اینکه این نژاد اغلب شبیه انسان است، باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان شده است.

اما ویدیویی از سال ۲۰۲۱ از باغ‌وحشی دیگر در چین که دوباره مورد توجه قرار گرفته، دلیلی بر این مدعاست که نظریه انسان‌ خرس‌نما آن‌قدرها که در ابتدا تصور می‌شد دور از ذهن نبوده است.

دو سال پیش، باغ‌وحشی در یوانجیاشان در شیچانگ متهم شد که می‌خواست یک [سگ] گلدن رتریور را به‌جای شیر جا بزند.

پدری که همراه دخترش به این باغ‌وحش رفته بود، از دیدن سگ مو طلایی درون قفس شگفت‌زده شد، چون علامت روی میله‌ها می‌گفت یک شیر آفریقایی داخل قفس است.

تانگ که فقط با نام خانوادگی‌اش شناخته می‌شود، ویدیویی از این قفس ضبط کرد که در آن به شوخی می‌گفت این حیوان آشنا به نظر می‌رسد و متقاعد نشده است که یک شیر واقعی را تماشا می‌کند.

او در این فیلم به شوخی گفت که شاید این شیر هنوز بزرگ نشده است.

او به [نشریه] ساوت چاینا مورنینگ پست (South China Morning Post) گفت وقتی به این حیوان رسید تصور کرد فرزندش را جای اشتباهی برده است.

او گفت:«بعد از آنکه دور قفس قدم زدیم متوجه شدیم که باید محل نگهداری شیر باشد.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

او سپس باغ‌وحش را متهم کرد که بلیت با عکس شیر می‌فروشد، درحالی‌که هیچ شیری وجود ندارد.

به نقل از یک کارگر، گفته شد که این باغ‌وحش در حال «جابجایی محل نگهداری حیوانات» است، ولی تابلوی شیر را هنوز برنداشته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy