Friday, Aug 4, 2023

صفحه نخست » آخر و عاقبت رادان و نظام خامنه‌ای به لات‌بازی برای زنان آزادی‌خواه کشید

radanHammal.jpgدیگربان - احمد‌رضا رادان، فرمانده فراجا فیلم لات‌بازی و شاخ و شانه کشیدن خود برای ثریا رضایی، مدیر توسعه کسب و کار «مایکت» را به نمایش گذاشت.

ثریا رضایی در روز‌های اخیر در توییتر خود انتقاد‌هایی را مطرح و از جنبش آزادی‌خواهی زنان در ایران حمایت کرده بود که این مساله به مذاق رادان خوش نیامد.

ماموران پلیس نیز با هجوم به محل کار این زن آزادی‌خواه، او را بازداشت و از طرف رادان برای او شاخ و شانه کشیدند

***

در ابتدای این ویدیو که موسیقی ای شبیه فیلم های اکشن روی آن گذاشته اند، چند توییت از ثریا رضایی دیده می شود. او در یکی از توییت هایش، عکس بدون حجاب خود را در خیابان منتشر کرده و در توییت دیگری در واکنش به جریمه نقدی ذکر شده در لایحه حجاب، خطاب به سردار احمدرضا رادان طعنه ای می زند.

در ادامه رضایی که ماموران او را محاصره کرده اند برای انتقال سوار ماشین می شود. در جایی صدای مردانه ای که تغییر یافته تا شناسایی نشود از او می پرسد: «مگه نگفتی رادان نمی تونه پیدات کنه؟ تو اصلا حریف رادان نیستی. رادان امنیتت رو تامین می کنه!»

شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، به طنز و کنایه، این ویدیو را ویدیو شناسایی و دستگیری «عبدالمالک ریگی» رهبر گروه جندالله خوانده‌اند.

این ویدیو که در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است، واکنش های بسیاری در پی داشته است. کاربری این ویدیو را با عنوان «ویدیویی دیده نشده از بازداشت عبدالمالک ریگی» بازنشر کرده است.

برخی از کاربران در اعتراض به ساخت چنین محتواهایی به مشکلات و جرایم دیگر اشاره کردند. کاربر دیگری نوشت: «حالا که چی؟ گرفتین دمتون گرم چرا فیلم گرفتین؟ چرا کلیپ درست کردین؟ اقتدار دارید بسم‌الله ناامنی و دزدی های توی کوچه وخیابون رو جمع کنید... »

کاربرانی هم به نشان دادن تصویر ثریا رضایی اعتراض داشتند. کاربری نوشت: «طرف را بازداشت می‌کنند بعد فیلم بازداشتش سر از کانال تلگرامی صابرین نیوز در میاره! این تصاویر چطور و از طریق چه کسانی به اینها می‌رسد؟! مگر باند پابلو اسکوبار را گرفتید؟!»

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy