Wednesday, Aug 9, 2023

صفحه نخست » کشته شدن یک عضو سپاه پاسداران در درگیری با پژاک

iw.jpgایران وایر - بنا بر اعلام سپاه پاسداران، یک عضو این نهاد نظامی شامگاه ۱۶ مرداد در درگیری با حزب حيات آزاد کردستان (پژاک)، در مرز چالدران کشته شده است.

قرارگاه حمزه، وابسته به سپاه پاسداران، در بیانیه‌ای هویت فرد کشته‌شده را «امیرحسین صالحیان» عنوان کرد و افزود «او در حین انجام ماموریت توسط گروه پژاک کشته شد».

هنوز گروه پژاک هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است. سپاه پاسداران در سال‌های اخیر بارها ارتفاعات مرزی غرب کشور که پایگاه‌های پزاک در آن فعال است را، هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. در تازه‌ترین مورد، روز ۲۶ تیرماه امسال، استراحتگاه قشاقبلاغ در شهرستان خوی توسط سپاه پاسداران توپ‌باران شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

سپاه پاسداران بارها مناطقی در اقلیم کردستان عراق را گلوله‌باران کرده است و با پهپاد انتحاری اردوگاه‌ها و مراکزشان را هدف قرار داده است.

سپاه مدعی است این گروه با هدف تجریه ایران فعالیت می‌کند و ضمن تروریستی خواندن این گروه، سرکوب شدید علیه آنها اعمال کرده است. در سال‌های اخیر ده‌ها عضو گروه‌های فعال در اقلیم کردستان در نبرد با جمهوری اسلامی و همچنین دولت ترکیه کشته شده‌اند و متقابلا این گروه‌های مسلح، ضرباتی را به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ترکیه وارد کرده و تلفاتی به آنها وارد می‌کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy