Monday, Aug 14, 2023

صفحه نخست » "سوتی قاضی مرگ روی آنتن زنده، همزمان با حمله شاهچراغ"

kooche.jpgسوال مشکوک مجری صداوسیما پس از حمله تروریستی شاهچراغ؛ این حادثه چه ارتباطی به انتخابات دارد؟

مجری شبکه خبر از مصطفی پورمحمدی پس از حادثه شاهچراغ پرسید: این ترور به انتخابات چه ارتباطی می‌تواند داشته باشد؟

یاسر قدسی، مجری شبکه خبر از حامیان انتخاباتی سعید جلیلی بوده است.

***

در همین زمینه:

تحلیل معاون سیاسی برکنار شده وزارت از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

gholamreza.jpgمهر نوشت: معاون سیاسی سابق وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با انجام موفقیت‌آمیز مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس و حضور مردم دانست چراکه دشمن غافلگیر شد و تحمل نکرد.

محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی سابق وزارت کشور در خصوص حادثه تروریستی شاه‌چراغ گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با این چند روز انجام مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دانست. چون دشمن تحمل نکرد و درست در روز پایانی پیش ثبت نام‌ها خواست حلاوت و شیرینی حضور مردم را از بین ببرد.

وی افزود: بنده معتقدم شبکه‌های بی بی سی فارسی، اینترنشنال و بعضی از جریان‌های داخلی به دنبال تحریم در انتخابات بودند ولی دعوت‌هایی که از طرف رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و وزارت کشور از عموم مردم در فراخوان انتخابات مجلس و پیش ثبت نام‌ها انجام شد، با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

غلامرضا بیان کرد: علی رغم همه تلاشی که دشمن و عوامل آنها در داخل انجام دادند، الحمدالله مردم یک رکورد بی‌سابقه را به جای گذاشتند و حضور باشکوهی در مرحله پیش ثبت نام‌ها داشتند. این حضور باشکوه نشان از یک رقابت تنگاتنگ و نزدیک در انتخابات پیش رو می‌دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy