Thursday, Aug 17, 2023

صفحه نخست » گم شدن بخشی از جمجمه بیمار در بیمارستان میناب

17.jpgایران وایر - به گزارش همشهری آنلاین، گم‌ شدن بخشی از جمجمه یک نوجوان ۱۴ ساله در بیمارستانی در میناب جنجال به راه انداخته است.

این روزنامه در شماره روز پنجشنبه، ۲۶ مرداد، در گزارشی نوشت که پسر نوجوانی به نام حمزه ۱۴ساله که تیرماه در یک تصادف دچار ضربه مغزی شده بود به یکی از بیمارستان‌های میناب در استان هرمزگان منتقل و بستری شد. به علت ورم در قسمتی از سر، بخشی از جمجمه حمزه برداشته شد تا پس از بهبود دوباره پیوند زده شود.

پزشکان روز دوشنبه قصد داشتند عمل جراحی پیوند را بر روی حمزه انجام دهند، ولی از آنجایی که جمجمه در محل نگهداری آن در بیمارستان نبود، این موضوع از سوی خانواده بیمار با اعتراض و ابراز نگرانی شدید روبه‌رو شد.

دکتر صالحی، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب، به همشهری گفت: «تمامی مراقبت‌های لازم توسط کادر پزشکی و پرستاری در حال انجام است و خطری بابت این موضوع بیمار را تهدید نمی‌کند. در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار نیز بررسی‌ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی خواهد شد.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

رئیس بیمارستان درباه چگونگی گم شدن بخشی از جمجمه نوجوان بیمار که خانواده منتظر عمل پیوند برای او بودند، توضیحی نداده است.

او تنها در این زمینه گفته است: «درباره سوالات و ابهامات روز گذشته که در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار پیش آمد، بررسی ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد شد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy