Tuesday, Aug 22, 2023

صفحه نخست » واکنش نخست‌وزیر اسپانیا به بوسه جنجالی رییس فدراسیون فوتبال این کشور

boos.jpgایران اینترنشنال - پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا، در واکنش به عذرخواهی روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از بوسیدن لب‌های جنیفر هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان گفت: آنچه ما دیدیم یک ژست غیرقابل‌قبول بود. عذرخواهی روبیالس کافی نیست. او باید به اقدامات خود برای روشن کردن آنچه همه ما دیدیم ادامه دهد.

یولاندا دیاز، معاون دوم نخست‌وزیر اسپانیا هم خواستار استعفای لوئیز روبیالس شد و گفت: بهانه‌های آنها بی‌فایده است. آنها به ما نشان دادند که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در کشور ما وجود دارد تا مردان و زنان بتوانند برابر شوند.

واکنش‌ها به بوسیدن لب‌های جنیفر هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا، توسط لوئیز روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در زمان اهدای مدال قهرمانی این تیم در جام جهانی همچنان ادامه دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در پیامی ویدیویی بابت این اتفاق عذرخواهی کرد: «از یک چیز متاسفم و آن موضوعی است که بین من و یکی از بازیکنان اتفاق افتاد، بازیکنی که با او مانند دیگران، رابطه بسیار خوبی دارم. باید اعتراف کنم که اشتباه کردم، زیرا در لحظه‌ای از سرخوشی حداکثری، بدون هیچ سوء نیت از سمت هر دو طرف، آن اتفاق رخ داد. در اینجا، ما آن را یک چیز عادی می‌دیدیم، اما به نظر می‌رسد که در بیرون غوغا به پا کرده است. به نظر می رسد مردم از این موضوع صدمه دیده اند و من باید عذرخواهی کنم. من سعی خواهم کرد از این موضوع درس بگیرم و بفهمم که وقتی رئیس نهادی چون فدراسیون فوتبال اسپانیا هستید، باید مراقب باشید، به خصوص در مراسم و این نوع مسائل.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy