Friday, Sep 15, 2023

صفحه نخست » مسعود بهنود: رضا پهلوی اندازه یک گاو هم نمی‌فهمد

behnoud.jpgتسنیم نوشت:

صوت افشا شده از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی: رضا پهلوی اندازه گاو هم نمی‌فهمد

مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی که سال گذشته نقش مؤثری در تهییج افکار عمومی برای پیوستن به کمپین وکالت به رضا پهلوی داشت، حالا در فایلی صوتی که از او افشا شده می‌گوید: رضا پهلوی اندازه یک گاو هم نمی‌فهمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، یک گروه هکری اخیرا سراغ خبرنگارها و چهره‌های رسانه‌های ضدایرانی رفته و مکالمات آنها را افشا می‌کند.

در جدیدترین مورد صوتی از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده که او در اظهاراتی درباره رضا پهلوی می‌گوید: اندازه گاو هم نمی‌فهمد.

***

واکنش اکبر گنجی:

این صحبت ها به مسعود بهنود نمی خورد. او با ادب در قلمرو عمومی ظاهر می شود و به کسی توهین نمی کند و با کسی وارد درگیری هم نمی شود. اگر این سخنان را در جلسه ی کاملاً خصوصی هم گفته باشد، معلوم است که بسیار عصبانی بوده و صدایش هم همین را نشان می دهد. به جای توهین، باید گفت و گوی ناقدانه کرد، هر چند مدعیان رهبری از گفت و گو و مناظره فرار می کنند. این فیلم را کانالهای تلگرامی نظامی ها منتشر کرده اند.

***

بخش دوم سخنان مسعود بهنود: جمهوری اسلامی آمریکا و انگلیس را مثل خَر در گِل گیر انداخته است. ایرانی هایی که به انگلیس مهاجرت می کنند دنبال کتاب و شعور نیستند، دنبال کلاهبرداری هستند.

گزارش کانال سرانه:

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy