Friday, Sep 15, 2023

صفحه نخست » حمله خونین به یک روحانی در میدان هروی

bazdasht.jpgپنج روز پس از آنکه مداح حکومتی در ماهشهر در حین روضه خوانی اربعین، هدف گلوله قرار گرفت و یک روز پس از قتل یک طلبه در اهواز مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران اعلام کرد: عامل مجروح شدن یکی از شهروندان ملبس به لباس روحانیت در حوالی میدان هروی دستگیر شد

***

ایران وایر - فرماندهی انتظامی تهران، روز جمعه ۲۴ شهریور از بازداشت عامل حمله به یک آخوند در تهران خبر داده است.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای گفته در پی مجروح شدن یکی از شهروندان ملبس به لباس روحانیت در حوالی میدان هروی در تاریخ ۲۳ شهریورماه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

در اطلاعیه این مرکز بدون اشاره به هویت فرد بازداشت شده و انگیزه او آمده است: با انجام اقدامات میدانی و بهره گیری از اظهارات شاهدان صحنه، عامل اصلی حمله شناسایی و در محل سکونتش واقع در منطقه حسین آباد شناسایی و دستگیر شد.

در گزارش پلیس تهران به هویت روحانی مورد حمله قرار گرفته نیز اشاره‌ای نشده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در ماه‌های گذشته اخبار متعددی مبنی بر حمله به چند روحانی در شهرهای مختلف ایران منتشر شده و یک آخوند نیز در این حملات کشته شده است.

روز دوشنبه ۲۲ خرداد امسال، «حجت الاسلام جابر رضایی» امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، توسط فردی ناشناس با سلاح سرد هدف حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد.

در روز ۱۹ خرداد هم، یک روحانی به نام «حجت‌الاسلام ابوذر حسینی» در مشهد با تیغ موکت بری مورد حمله قرار گرفت.

شنبه ۱۶ اردیبهشت هم امام جماعت روستای احمدآباد ساوه به نام «حجت‌الاسلام احمدی» با چاقو هدف حمله قرار گرفت و زخمی شد.

خبرگزاری ایسنا هم روز نهم اردیبهشت، گزارشی از زیر گرفتن یک طلبه توسط راننده یک خودرو در ایستگاه اتوبوس در خیابان شهدا قم و سپس حمله همین راننده با چاقو به او را منتشر کرد.

خبر این اقدام به فاصله کوتاهی از کشتن عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق مجلس خبرگان با اسلحه در بابلسر و نیز «زیر گرفتن» یک آخوند در بلوار مرزداران تهران در روز ۶ اردیبهشت منتشر شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy