Tuesday, Sep 5, 2023

صفحه نخست » فوتبالیست سابق و نامی باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران در آسایشگاه

این هم از وضعیت اسفناک منوچهر شفقتیان فوتبالیست سابق و نامی باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که روزهای بدی را در آسایشگاههای تهران سپری می کند.

pers.jpgمنوچهر شفقتیان بازیکن بازنشسته فوتبال اهل ایران است. او عضو باشگاه پرسپولیس بود و سابقه بازی برای تیم ملی در پست دفاع چپ بازی می‌کرد. وی به خاطر مشکلات مالی و روحی که پس از بازنشستگی پیدا کرد و عدم حمایت و رسیدگی فدراسیون فوتبال ایران و دیگر اهالی فوتبال دست به اعتصاب غذا زد و لب و دهان خود را دوخت.

منوچهر شفتیان پیشکسوت پرسپولیس از نسل سوخته فوتبال ایران است و دارای مدرک مربیگری A در آسیا می باشد و سال های علاوه بر فوتبال در زمینه مربیگری نیز در تیم های مطرحی لیگ برتری ایران مشغول بوده است.

ماجرای اعتیاد منوچهر شفقتیان

او می گوید، من دچار افسردگی شدید شده بودم، دارویی به نام ترانیل سیپرومین مصرف می‌کردم، این دارو باعث می‌شد عضلاتم شل شده و نتوانم به درستی حرف بزنم، این عوارض باعث شد تا برایم حرف و حدیث درست کنند که منوچهر شفقتیان معتاد است.

Manouchehr-Shafaghatian-1-2.jpgوقتی این حرف و حدیث‌ها را می‌شنیدید چه احساسی به شما دست می‌داد؟

ناراحت می‌شدم، یک روز رفتم آزمایش اعتیاد دادم و جواب آن را که منفی بود به محمد پنجعلی‌ نشان دادم و گفتم این هم پاسخ من به تمام شایعاتی است که پشت سرم شنیده می‌شود. بنده خدا جواب داد من که همبازی تو بودم و این حرف و حدیث‌ها را باور نکردم و نمی‌کنم.

اشتباهات دیگری نداشتید، خیلی از بازیکنان دهه ۶۰ هستند که شرایط خوبی دارند؟

من از این فوتبال پولی درنیاوردم.

من در پرسپولیس پولی نگرفتم؛ در تیم‌های دیگر هم چنین وضیعتی داشتم. شاید اگر استقلال را در شهرآورد شکست می‌دادیم به ما ۱۰ هزار تومان پاداش می‌دادند. وضیعت فوتبالی امروز را با سال‌هایی که بازی می‌کردیم مقایسه نکنید.

من در دارایی فوتبال بازی‌ می‌کردم، سال ۶۶ بود، بهترین سال فوتبالی من بود، بهترین دفاع چپ ایران شدم، علی پروین مرا خواست، پیشنهاد داد، به دفترش رفتم، با همان لحن خاصش گفت «منوچهر» در پرسپولیس پولی در کار نیست اما مردم این تیم را دوست دارند و اگر می‌خواهی قرارداد امضا کن.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy