Thursday, Sep 28, 2023

صفحه نخست » نمایندگان کنگره: درز اطلاعات دولت آمریکا در رسانه‌های ایران، از احتمال جاسوسی خبر می‌دهد

spy.jpgایران اینترنشنال - دو عضو مجلس نمایندگان و یک سناتور آمریکا، در نامه‌ای به جو بایدن هشدار دادند درز اطلاعات حساس دولت آمریکا در رسانه‌های حکومتی ایران به منزله تعدی یک عامل متخاصم خارجی به دارایی‌های دولت آمریکا است و می‌تواند از حضور خبرچین در دولت بایدن حکایت داشته باشد.

این نامه افزود: درز اطلاعات حساس دولت آمریکا به تهران تایمز ردپای عملیات اطلاعاتی حکومت ایران را دارد و نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ممکن است به ایمیل‌های محدود شده وزارت خارجه آمریکا دسترسی داشته باشد.

کوین هرن و جو ویلسون، دو عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، و بیل هگرتی، سناتور جمهوری‌خواه، در نامه خود از دولت بایدن به دلیل نادیده گرفتن تقاضاهای مکرر کنگره برای تحقیق و تفحص درباره رابرت مالی به شدت انتقاد کردند و از اینکه نمایندگان کنگره به جای دریافت اطلاعات پرونده رابرت مالی از دولت آمریکا، چنین اطلاعاتی را از تهران تایمز کسب کرده‌اند، ابراز تاسف کردند .

این نمایندگان کنگره از دولت بایدن خواستند صحت اطلاعات درز شده در تهران تایمز را تایید کرده و در صورت صحیح بودن این گزارش‌ها، راه‌کارهای خود را برای جلوگیری از درز دوباره چنین اطلاعاتی ارائه کند.

بیل هگرتی، سناتور جمهوری‌خواه، در مصاحبه با واشینگتن فری بیکن دستیابی تهران تایمز به اسناد داخلی وزارت خارجه آمریکا درباره تعلیق دسترسی‌های امنیتی رابرت مالی را تکان‌دهنده خواند و گفت دولت بایدن باید در این مورد توضیح دهد.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

جو ویلسون، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، نیز به واشینگتن فری بیکن گفت: اینکه رژیم تروریست ایران نسبت به کنگره آمریکا اطلاعات بیشتری درباره تعلیق دسترسی امنیتی رابرت مالی دارد بسیار نگران‌کننده است.

جو ویلسون با اشاره به مقاله ایران‌اینترنشنال درباره «روابط نزدیک برخی مقام‌های دولت بایدن با حکومت ایران» تاکید کرد کاخ سفید باید درباره این روابط به کنگره توضیح دهد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy