Wednesday, Oct 11, 2023

صفحه نخست » خدا را شکر که رفسنجانی را کشتند!؛ ف. م. سخن

IMG_6067.pngرفسنجانی هم زیرک بود، هم سیاستمدار، هم واقعگرا، هم منفعت گرا. چون جزو بنیان گذاران اصلی جمهوری نکبت اسلامی بود، خواهان حفظ آن به هر شیوه و طریقه ای بود.

سال ۲۰۰۳ که امریکا در عرض ۲ ماه عراق را اشغال کرد و صدام را به گورستان تاریخ سپرد، عده ای حزب اللهی حکومتی که خواهان جنگ مستقیم با امریکا بودند، خواهان پیوستن جمهوری اسلامی به عراقِ صدام برای مقابله با امریکا بودند که رفسنجانی با قدرت پنهانی که در آن سال داشت آن ها را سر جای خودشان نشاند و گفت خفقان بگیرند چون ورود به این جنگ مساوی خواهد بود با به درک واصل شدن جمهوری اسلامی.

نه تنها این، بلکه جمهوری اسلامی به امریکا خدمات اطلاعاتی و جنگی نیز ارائه کرد و این باعث شد که جمهوری اسلامی از گزند امریکا مصون بماند.

این روزها که حزب اللهی های دو آتشه برای حماس و غزه سینه چاک می دهند و شعار ورود به درگیری میان حماس و حزب الله لبنان و اسراییل سر می دهند، سدعلی که در مقابل رفسنجانی از نظر سیاستمداری گاگولی بیش نیست، به همین بسنده کرده که بگوید غیر فلسطینی ها -و به عبارتی جمهوری نکبت- در عملیات تروریستی و حیوانی حماس نقشی نداشته و هر کثافتکاری و جنایتی صورت گرفته توسط خود حماس بوده البته سدعلی بازو و کله ی آدمخورانِ حماس را می بوسد.

امروز که حزب الله لبنان و سدحسن نصرالله مواضعی از اسراییل را در شمال این کشور هدف قرار دادند، در واقع ورود رسمی حزب الله لبنان به جنگ با اسراییل نوید داده شد.

امریکا هر چند به ایران و حزب الله هشدار داده که وارد معرکه نشوند، ولی ظاهرا گوش شنوایی در ایران برای پند و اندرز هواداران «عاقل» جمهوری اسلامی و دار و دسته هایی که خواهان حفظ این نظام حامی تروریسم جهانی هستند وجود ندارد و فقدان کسی مثل رفسنجانی باعث شده تا «عقلا»ی حکومت پند و اندرزهایشان نشنیده باقی بماند.

هواداران درجه چهارم پنجم جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ایران مثل زیدآبادی و «زیتونیان» فعلا مشغول صدور تئوری همراه با دلسوزی برای حماسیان هستند که البته در شرایط بحرانی فعلی نشنیده خواهد ماند.

اسراییل عزم خود را جزم کرده این بار خدمت تروریست های فلسطینی به طور کامل برسد و بدون این که تهدید لفظی بکند مشغول آماده کردن خود برای لودر انداختن به غزه و بعد خدمت حزب الله لبنان رسیدن است. فرستادن دومین ناو هواپیما بر امریکا در واقع هشداری جدی به حزب الله و حامیان ایرانی آن است. با قطع برق غزه، و ته کشیدن انبار موشک های حماس، منتظر ننه من غریبم بازی در آوردن و آه و ناله سر دادن فلسطینی ها باید باشیم.

امیدواریم عملیات جنایتکارانه فلسطینی ها بر کشور ما تاثیر مثبت داشته باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy